راه اندازی کسب و کار با دستگاه بسته بندی خانگی و صنعتی

با دستگاه بسته بندی انواع محصولات غذایی به صورت خانگی و صنعتی می توان شرایط را برای شروع یک کسب و کار پردرآمد و همیشگی مهیا کرد. از انواع دستگاه بسته بندی در زمینه های مختلف مواد غذایی استفاده می شود. اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که سرمایه ایی داشته که برای شروع کارهای بزرگ کم است و در عین حال صرف آن برای کارهای کوچک سودی نصیب شما نخواهد کرد، بهتر است نگاهی به سرمایه گذاری در زمینه بسته بندی مواد غذایی داشته باشید.

راه اندازی کسب و کار با دستگاه بسته بندی خانگی و صنعتی

با دستگاه بسته بندی انواع محصولات غذایی به صورت خانگی و صنعتی می توان شرایط را برای  شروع یک کسب و کار پردرآمد و همیشگی مهیا کرد. از انواع دستگاه بسته بندی در زمینه های مختلف مواد غذایی استفاده می شود. اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که سرمایه ایی داشته که برای شروع کارهای بزرگ کم است و در عین حال صرف آن برای کارهای کوچک سودی نصیب شما نخواهد کرد، بهتر است نگاهی به سرمایه گذاری در زمینه بسته بندی مواد غذایی داشته باشید. برای این منظور کافی است تا با تحقیقی جامع، نیاز بازار و جامعه هدف و مخاطب خود را مشخص نمایید، سپس سعی کنید با توجه به میزان سرمایه ایی که دارید قدم های کوچک اما موثری را در این زمینه بردارید. با  برنامه ریزی و سرمایه گذاری بر روی دستگاه بسته بندی خانگی می توان به مهیا کردن فرصت های شغلی مناسب امیدوار بود.  

دستگاه بسته بندی پیلوپک SKM-۱۴۰۴

صنعت بسته بندی مواد غذایی تابع شرایط آب و هوایی نبوده و با توجه به آب و هوا و محصولات کشاورزی و غذایی هر منطقه می توان اقدام به سرمایه گذاری در این زمینه نمود.  برای مثال می توانید از دستگاه بسته بندی حبوبات شروع کنید. این محصولات بسیار متنوع  و گسترده بوده و از اقلام اساسی و مورد نیاز جامعه به شمار می آید و همیشه نیاز به بسته بندی دارند. اگر بتوانید نوع بسته بندی خود را خاص نماید، به راحتی می توانید در این صنعت پیشرفت کنید و به سوی برند شدن گام های اولیه را محکم بردارید.  کافی است تا این زمینه کمی مطالعه، دانش و خلاقیت داشته باشید، آنگاه خواهید دید که چگونه می توان با دستگاه بسته بندی خانگی قدم در راه یک کسب و کاری ثابت و پرسود نهاد و شرایط را برای آغاز یک کسب و کار صنعتی  و حرفه ایی مهیا نمود.

آیا با دستگاه بسته بندی می توان کسب و کاری پر درآمد داشت؟

اگر کمی به اطراف خود با دقت نگاه کنید و یا سری به یکی از فروشگاه های بزرگ بزنید، به راحتی می توانید ردپای انواع دستگاه بسته بندی را در زمینه های مختلف مواد غذایی مانند انواع ادویه، خشکبار، نوشیدنی، پروتئینی، لبنیاتی و ...  ببینید. پس از اینکه خوب نگاه کردید، باید بسیار بهتر به حرف مشتریان گوش دهید. باید بفهمید آنها چه نوع بسته بندی را می پسندند، چه اشکالی در بسته مواد غذایی در حال حاضر وجود دارد؟ چگونه می توان مواد مختلف غذایی را بسته بندی کرد و در عین حال مراقب محیط زیست بود؟ چگونه می توان مواد غذایی را بسته بندی کرد که هم مواد درون آن محفوظ بمانند و هم استفاده از آن برای مشتریان راحت باشد؟ برای استفاده از دستگاه بسته بندی به چه امکاناتی نیاز داریم؟ پاسخ به اینگونه از سوالات کلید موفقیت شما در این صنعت خواهد بود.

 

دستگاه بسته بندی خانگی چهار توزین مینی SKM-۱۳۰۲

زندگی بشر به شدت صنعتی شده است، زندگی صنعتی، غذاهای بسته بندی شده  بیشتری را می طلبد. برای این منظور بهتر است ابتدا یک شاخه از این صنعت را انتخاب نمایید. یکی از بهترین و پرسودترین زمینه ها در این کسب و کار، استفاده از دستگاه بسته بندی خشکبار است. محصولات خشکبار دامنه وسیعی داشته و به راحتی می توان بر روی آن سرمایه گذاری کرد. بسته بندی این محصولات به شیوه های مختلف انجام می شود و شما می توانید با توجه به نیاز خود دستگاه بسته بندی خشکبار را به صورت خانگی و یا صنعتی خریداری نمایید. اگر نگران این هستید که دانش کافی برای کار کردن با این دستگاه ها را ندارید، باید بدانید که برای این منظور نیاز به تحصیلات و دانش خاصی نیست و با اندک آموزشی می توانید از آن استفاده نمایید. با استفاده از این دستگاه مطمئن خواهید شد که محصولات سالم به دست مشتری هدف می رسد و در برابر رطوبت، ضربه و نفوذ هوا و حشرات  مصون خواهند ماند.

چگونه می توان از دستگاه بسته بندی خانگی استفاده کرد؟

اگر در فکر استفاده از فضای منزل و یا پارکینگ خود برای راه اندازی دستگاه بسته بندی خانگی هستید، می توانید انواع دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار در سایز های کوچک  استفاده نمایید. این دستگاه ها همان کیفیت دستگاه های صنعتی را داشته و سازگار با محیط های کوچک هستند. چنانچه بخواهید در محیط کارگاهی اقدام به استفاده از این تجهیزات نمایید باید مجهز به امکاناتی مانند برق سه فاز، کمپرسور هوا و ... باشید.  در کنار بسته بندی مواد غذایی می توانید  از انواع دستگاه میوه خشک کن نیز استفاده نمایید. از انواع دستگاه میوه خشک کن می توان به نوع دو کابین و کانتینیوس واگنی اشاره کرد. تولید و بسته بندی انواع میوه ها به صورت خشک می تواند سود قابل ملاحظه ایی برای شما داشته باشد. استفاده از میوه ها در فصل های مختلف سال همیشه طرفداران خاص خود دارد.

دستگاه میوه خشک کانتینیوس نواری SKM-۱۶۰۱

در حال حاضر استفاده از انواع میوه های خشک به عنوان میان وعده، تغذیه کودکان در مدرسه و حتی پذیرایی بسیار مرسوم شده است. اگر به فکر خرید انواع دستگاه بسته بندی و یا دستگاه میوه خشک کن افتاده اید، در قدم اول سعی کنید مکانی مناسب برای استفاده از آنها در نظر بگیرید. این دستگاه ها با انرژی برق کار می کنند بنابراین باید مکان مورد نظر از نیروی برق تامین باشد. دستگاه بسته بندی به شکل های گوناگون اقدام به بسته بندی مواد غذایی می کنند، برخی نیاز به ظرف داشته و یا از سلفون، کاغذ و .. استفاده می کنند.  بنابراین قبل از هر چیزی تصمیم بگیرید قصد دارید چه موادی را چگونه بسته بندی نمایید. اگر در ابتدای راه هستید باید بدانید که در زمینه با رقبای زیادی مواجه خواهید شد.

دستگاه بسته بندی و پیروزی در کسب و کار

برای پیروزی در صنعت بسته بندی باید نقاط ضعف بازار را بشناسید و هوشمندانه برای حل مشکلات برنامه ریزی داشته باشید. باید سعی کنید نوع بسته بندی متمایز و در عین حال مقرون به صرفه داشته باشید. جامعه هدف خود را به درستی شناسایی کنید. اگر می خواهید در زمینه بسته بندی حبوبات فعالیت داشته باشید، از مشتریان هدف شما آشپزها و خانم های خانه دار هستند، بنابراین نوع بسته باید شیک، راحت و در عین حال کاربردی باشد. اگر قصد فعالیت در زمینه بسته بندی خشکبار را دارید، کودکان و نوجوانان به عنوان  یکی از مشتریان هدف به شمار می آیند، شما می توانید با یک بسته بندی جذاب  و البته کاربردی نظر آنها را به خود جلب کنید، چرا که پدر و مادرها همواره در مسیر خواسته های فرزند خود پیش می ورند.   

شما می توانید از تجربه کارشناسان صنعت کاران متحد برای انتخاب بهترین محصول متناسب با بودجه و معیارهای مورد نظر خود استفاده کنید. تیم مشاورین صنعت کاران با بیش از ۱۰ سال تجربه شما را از نقطه صفر تا صد راهنمایی خواهد نمود..

واحد فروش: ۰۲۶-۴۴۵۲۶۶۰۱

همراه فروش – خط ویژه: ۰۹۱۲۸۴۰۲۲۷۰

پست الکترونیک: info@sanatkaran.com

کارخانه و نمایشگاه: کیلومتر12 اتوبان کرج- قزوین، روبروی کارخانه آرد ستاره، شرکت صنعت کاران متحد

کلیه ماشین آلات تولید شده توسط شرکت صنعت کاران متحد شامل ۱۸ ماه گارانتی و ۲۰ سال خدمات پس از فروش می باشند و مراحل نصب و راه اندازی و آموزش پرسنل نیز توسط متخصصان این شرکت صورت می گیرد

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1348720