استاندارقزوین: امروز همه ما تکلیف داریم در برابر دشمن هوشیارانه عمل کنیم

به گفته نماینده عالی دولت در استان قزوین، با گذشت ۴۰سال از انقلاب چرا بداخلاقی حاکم شده و بی تقوایی سیاسی رواج یافته است؟!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛  هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در سفر به تاکستان با حضور در دفتر آیت الله اسلامی امام جمعه این شهر اظهارکرد: انقلاب اسلامی به دلیل کم رنگ شدن باورهای دینی و بی‌توجهی به حقوق و عزت مردم رخ داد؛ چون مردم در تعیین سرنوشت کشور نقش نداشتند و تحقیر شدند، لذا با ندای امام راحل این تحول صورت گرفت و شاهد حاکمیت مردم بر خودشان بودیم.
وی بیان کرد: تا وقتی که این دو عنصر را محترم بشماریم و به ارزش‌ها و مردم اهمیت دهیم مسیر انقلاب هموار است، در غیر این صورت آسیب خواهیم دید.
استاندار قزوین تصریح کرد: با گذشت ۴۰ سال از انقلاب باید ببینیم چقدر در صیانت از حقوق مردم موفق بودیم، چرا بداخلاقی حاکم شده و بی تقوایی سیاسی رواج یافته است؟!
وی یادآور شد: امروز دین مظلوم واقع شده و به نظر می‌رسد ما از اخلاق دینی فاصله گرفته ایم و با یک بررسی متوجه می‌شویم علت محبوبیت سردار سلیمانی‌ها اهمیت دادن به حقوق مردم است.
جمالی پور بیان کرد: امروز همه ما تکلیف داریم در برابر دشمن که علیه ما بسیج شده هوشیارانه عمل کنیم و با وحدت جلو برویم.
به گفته وی، اصل اخلاق و حقوق مردم نیاز اساسی جامعه امروز است هر کس آن را خدشه دار کند و چه شورای نگهبان باشد، چه دولت، چه احزاب سیاسی به آن دامن بزنند محکوم است.
استاندار قزوین یادآورشد: امروز لازم است نامزدها به جای تخریب دولت و دیگران از توانمندی و برنامه‌های خود بگویند تا مردم آگاهانه رأی دهند و نمایندگان مجلس را تعیین کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1350727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =