برف راه ارتباطی ۳۶۷ روستای کردستان را مسدود کرد

تسنیم نوشت: معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان گفت: راه ارتباطی ۳۶۷ روستای منطقه کوهستانی کردستان در پی بارش سنگین برف دیروز و شب‌گذشته همچنان مسدود است.

رامبد نوذری با اشاره به وضعیت جاده‌های استان و میزان برفروبی‌ها اظهار داشت: راه ارتباطی ۳۶۷ روستای منطقه کوهستانی کردستان در پی بارش سنگین برف دیروز و شب‌گذشته همچنان مسدود است.

وی افزود: ۳۰۵ پرسنل راهدار با ۱۷۱ دستگاه انواع ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین مشغول برف‌روبی و بازگشایی راه‌های مواصلاتی روستاهای مسدود شده هستند.

معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان گفت: در  ۲۴ ساعت گذشته نه هزار و ۱۸۱ کیلومتر باند از محورهای استان کردستان برف‌روبی، ۸۲ مسافر اسکان و یک‌هزار و ۷۶۸ دستگاه خودرو گرفتار در برف رهاسازی شده و در این مدت یکهزار و ۹۰۸ تن شن و نمک به مصرف رسیده است.

وی بیان کرد: همچنین در این مدت ۱۶۶ راهدار با ۱۳۵ دستگاه انواع ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین با استفاده از ۱۷۰ تن شن و نمک به برفروبی دو هزار و ۳۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی استان پرداخته‌اند.

نوذری با اعلام اینکه نیروهای راهداری تاکنون راه دسترسی به ۳۳۲ روستای محاصر در برف استان را بازگشایی کرده‌اند، از تداوم تلاش نیروهای راهداری برای بازگشایی دیگر روستاهای مسدودشده کردستان خبر داد.

۲۳۵۲۳۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1351037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =