نام امام خمینی (ره) یادآور استقلال و آزادی ایران اسلامی است

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خوزستان گفت: نام و خاطره امام خمینی (ره) یادآور استقلال طلبی، آزادی خواهی و اسلام خواهی ایرانیان است‌.

به گزارش خبرآنلاین از خوزستان به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، مهدی رفیعی در  همایش ۲ هزار نفری یاوران انقلاب اهواز بیان کرد: حرکت به سمت تربیت محوری می بایست در دستور کار معلمان مدارس قرار گیرد زیرا مدرسه میدان فراگیری آموزه های تربیتی است.
وی با بیان اینکه پیام انقلاب اسلامی همدلی و همراهی و وحدت است؛ توضیح داد: سازمان دانش آموزی می بایست مفاهیمی مثل وطن دوستی، تلاشگری، تعهد و بندگی خدا را به دانش آموزان آموزش دهد تا شعار این سازمان به خوبی تحقق پیدا کند.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خوزستان در ادامه با اشاره به شهادت مظلومانه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، افزود: سردار شهید ما تنها یک نظامی نبود بلکه دل در محبت مردم داشت و سرباز بی ادعایی برای وطن اسلامی بود و همانطور که دیدیم حضور میلیونی مردم ایران در تشییع پیکر این شهید مهر بطلان بر پیشانی استکبار جهانی بود.
رفیعی در پایان گفت: یاد و خاطره امام خمینی (ره) یادآور استقلال طلبی، آزادی خواهی و اسلام خواهی مردمان ایران است و بی شک پاسداری از میراث گرانبهای امام وظیفه همه مردم جامعه و علی الخصوص دانش آموزان است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1351169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =