۱ نفر
۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
وضعیت قرمز برای تیم های استان البرز

فوتبال استان البرز در گذشته با سایپا شناخته می شد، اما با انتقال سایپا به تهران، البرزی ها دیگر نماینده ای در بالاترین سطح فوتبال ایران ندارند.

محمدرضا ولی زاده الاشتی ؛گل ریحان در لیگ دسته اول و شهدای رزکان در لیگ دو نمایندگان البرز هستند. شرایط آن طور که انتظار می رفت برای نمایندگان استان در این فصل پیش نمی رود. گل ریحان تا دندان مسلح و به قول فوتبالی ها پولدار ترین تیم لیگ یک، در نیم فصل دوم بسیار ضعیف نتیجه گرفته است و از ۱۸ امتیاز ممکن فقط ۴ امتیاز کسب کرده است و از کورس مدعیان صعود به لیگ برتر جامانده است و نصرتی و شاگردانش شدیدا به بحران خورده اند.
از سوی دیگر شهدای رزکان هم در این فصل نتایج ضعیفی گرفته است. رزکانی ها با تغییر کادر فنی هم نتوانستند به وضعیت خود در جدول رده بندی سرو سامان دهند و در این هفته هم با یک گل به نفت امیدیه نتیجه را واگذار کردند.
درکل شرایط تیم های فوتبال استان البرز مساعد نیست، گل ریحان که برای صعود می جنگید در رده ششم جدول رده بندی قرار دارد و با این نتایج عملا شانس خود را برای صعود از دست می دهد و شهدای رزکان هم در رده دوازدهم جدول ۱۴ تیمی لیگ دو قرار گرفته است. 
باید به این وضع سر و سامان داد و علت اینکه چرا تیم هایی مثل گل ریحان و شهدای رزکان که از لحاظ بازیکن و وضعیت مالی در شرایط آرمانی به سر می برند نمی توانند نتیجه بگیرند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1354035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =