مدیر شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان اختصاص بیمارستان قدیم ۲۲ بهمن برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی را تکذیب کرد

برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی را تکذیب کرد، بدنبال انتشار خبری مبنی بر اختصاص بیمارستان ۲۲ بهمن قدیم شهرستان مسجدسلیمان به منظور نگهداری و قرنطینه بیماران آلوده به ویروس کرونا مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان مسجدسلیمان این خبر را تکذیب کرد.

به گزارش خبرآنلاین از مسجدسلیمان ، دکتر علی سرمست با اشاره به این که در خصوص موارد احتمالی برخورد با این بیماران  در صورت نیاز این خدمات در بخش جداگانه ای با فراهم آوردن امکانات لازم در بیمارستان ۲۲ بهمن نمره ۲ برای خدمات رسانی به بیماران احتمالی که شهروندان مسجدسلیمان بزرگ باشند،انجام خواهد شد .وی  افزود : برای پیشگیری از کرونااز خودمان شروع کنیم توصیه های بهداشتی و پیشگیری را جدی بگیریم ،به شایعات توجه نکنیم و از منابع رسمی اخبار را دنبال کنیم.
ایشان در ادامه اظهار داشت: اطلاعات غلط را که در پیامهای بعضا همراه با شوخی در مورد بیماری کرونا است نشر ندهیم. یادمان نرود که خط مقدم مبارزه و احتمال ابتلا پرسنل بخش بهداشت و درمان هستند،در این راه سخت برای پیشگیری یاریگر شان باشیم.
وی در پایان با اشاره به اهمیت امر خطیر خبر رسانی اذعان نمود: انتظار بنده این است که اصحاب رسانه در راستای رسالت سترگ خودشان،در افزایش سطح آگاهی جامعه برای پیشگیری و جلوگیری از شیوع آن تلاش کنند چراکه رسالت خبرنگار افزایش آگاهی مردم در جهت بهتر شدن همه جنبه های زندگی فردی و اجتماعی است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1356469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =