حمله باشگاه سپاهان به پیروانی و انصاری فرد با کنایه به جذب استوکس!

باشگاه سپاهان با انتشار بیانیه‌ای از باشگاه پرسپولیس و اظهارات مدیرعامل و سرپرست این تیم انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بیانیه رسمی باشگاه سپاهان اصفهان در ارتباط با حواشی دیدار سپاهان - پرسپولیس به این شرح است:

«صحبتهای امروز مدیرعامل محترم باشگاه پرسپولیس در پی گفت وگوی تلویزیونی سرپرست محترم تیم فوتبال پرسپولیس و استفاده از کلمات دور از شان و بی ادبانه اتفاق کم سابقه ای در فوتبال ایران نیست اما حداقل در این سطح، انتظار هواداران فوتبال چیزی جز این است. اینکه حتی اگر جدلی میان دو باشگاه درگرفته، هر یک از طرفین در جهت احقاق حق بکوشند و با استدلال بحث را پیش ببرند. با این وصف، از شب گذشته چه در فضای مجازی و چه در رسانه های رسمی اشخاص مختلف و منتسب به باشگاه پرسپولیس از غیرمودبانه ترین کلمات برای پیش بردن دعوی خود استفاده کرده اند که ضمن تاکید بر برخورد حقوقی و قضایی چند نکته را خطاب به ایشان متذکر می‌شویم:

*جناب انصاری‌فرد با سابقه شما در فوتبال و بیرون از فوتبال این حداقل انتظار است که مثل هواداران نابالغ و نوجوان سخن نگویید. البته شما هیجان زده اید و دوست دارید سه امتیاز بی زحمت از اصفهان  به تهران ببرید که البته ما این ذوق و هیجان را درک می کنیم اما حداقل کمی حفظ ظاهر کنید که حتی رسیدن به جام به بی اخلاقی و بی احترامی نمی ارزد اگرچه پیش از این هم روی چیزهای مهمی پاگذاشته‌اید که بعنوان مثل و در آخرین اقدام بازیکن سابقه‌داری را استخدام کرده اید که مروری بر سوابق او کافی بود تا هیچ کس برای استخدام او پا پیش نگذارد. این راه حتی اگر به کسب جام منتهی شود آینده‌ای ندارد. به هرحال راستگویی و دروغگویی چیزهایی هستند که آدمها در طول زمان به آن مشهور می شوند. بد نیست درباره خودتان یک نظر سنجی بگذارید یا اگر سخت است مصاحبه‌های بعد از نیم فصلتان را از آرشیو خارج و مرورش کنید.

*  آقای افشین پیروانی که در برنامه تلویزیونی درباره ذکر گفتن بازیکنان سپاهان صدایتان را تغییر می دهید و آن را به تمسخر می‌گیرید، ما از شما بیشتر حیرت زده‌ایم که شما پرورش یافته خانواده‌ای هستید که برادر ارشدتان مداح اهل بیت و سینه سوخته امام حسین(ع) است. کاش توضیح بدهید که آیا همین نظر را درباره غلام پیروانی عزیز و سلوک او در سالیان طولانی و پربار حضورش در فوتبال دارید یا نه. ضمنا، از آقا غلام درباره بزرگی و کوچکی و استادی و شاگردی سئوال کنید و بعد اگر ایشان تایید کرد، بازهم اقدام به توهین به کسی کنید که در زمانی لطف زیادی به شما کرده و برگردن شما حق دارد؛ با این توضیح که اگر قرار به گفتن و یادآوری باشد چیزهای زیادی هست که زیاد هم لازم نیست به گذشته سفر کنیم و از آن دوران مششع بگوییم که هنوز فاصله زیادی از اقدامات اخیر شما ندارد. کاش حالا که در نقش سرپرست  پرسپولیس از منافع باشگاهتان می گویید درباره اینستاگرام باشگاه و دوران میان دو سرپرستی و اقدامات مدیرعامل قبلی در مورد این پرونده حرف بزنید و از سوادتان در اداره یک صفحه رسمی یک باشگاه پرهوادار و بحثهای مربوط به بخش درآمدزایی و آگهی آن پرده بردارید.

* خطاب به هواداران سپاهان؛ با تاکید بر پیگیری حق باشگاه از مراجع انضباطی فوتبال تاکید می کنیم اگرچه خواست شما عدم حضور در این مسابقه با شرایط ناعادلانه اش بود اما به خواست مسئولان  به این بازی تن دادیم. از شما شرمنده و عذرخواهیم که خواسته به حق تان با پاسخ خشونت آمیزی همراه بود و در عین حال متعجبیم از رفتار باشگاهی که حتی حاضر نشد در شرایط نابرابر مقابل ما حاضر شود و باسرعت ورزشگاه را ترک کرد وقتی تلاش آقای پیروانی و تاکید و عجله ایشان درخروج بازیکنان پرسپولیس در زمین را می‌بینیم بیشتر به عظمت باشگاه طلایی مان پی می بریم و ترسی که آنها از بازی در نقش جهان داشتند.تکرار می کنیم؛ خواست ما خواست شما بود اما پا هم پس نکشیدیم.

* در نهایت از مقامات انضباطی و قضایی فوتبال ایران انتظار داریم به دور از غوغاسالاری برخی افراد تیم رقیب که مشغول نفرت پراکنی و شلوغ بازی و بی احترامی در فوتبال ایران هستند رایی عادلانه صادر کند و بیش از گذشته کلیت جامعه هواداری فوتبال ایران را مایوس نکنند. هوادارانی که حاضر بودند تن به ظلم ندهند حتی اگر نتیجه علیه تیمشان باشد. رای هرچه باشد فوتبال ایران و اداره کنندگانش پاسخ دقیق یک سئوال را به ما بدهکار خواهند بود، اینکه چرا فشاری که بر تیم سپاهان برای خروج از هتل  و متفرق کردن هوادار مظلوم ما اتفاق افتاد در سمت دیگر و نسبت به مدیریت پرسپولیس که با عجله مشغول ترک ورزشگاه بود وارد نشد؟»

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1356653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 20
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
    81 0
    خواهش میکنم تیمهای شهرستانی دیگه هم صداشون در بیاد و سپاهان رو تنها نگذارند. بسه دیگه یک عمر باج دادن به تیمهای حکومتی و تضییع حقوق تیمهای شهرستانی. خدارو شکر این بار پخش زنده بود و همچی کاملا مشهود.
    • آرش IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
      0 0
      نکنه شما هم تو مافیای سپاهان و اصفهان سهیمی که داری از کارهای علنی و غیر قانونی و تکراری و مسخره‌ای که کردن دفاع میکنی؟؟؟؟
    • مسعود IR ۰۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
      0 0
      جناب شما چرا استقلال رو با لنگ یکی میدونین؟! کی و کجا به استقلال باج داده شده؟!!! هیچ تیمی به اندازه هوادارای استقلال ازتیم لنگ بخاطر این همه فساد بدش نمیاد.
    • IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
      0 0
      تو خوبی تو بشین جلو شله زرد مافیا
    • شهاب IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
      0 0
      کاری که سپاهانی ها انجام دادن لیگ 5 محلات هم نمیکنه - واقعا باید قانون در مملکت ما حاکم بشه که اینجور باشگاه ها نتونن هرکاری که میخان انجام بدن
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
    52 0
    اینها همونهایی هستند که چشم سرباز نیروی انتظامی رو کور کردند، ماشین های نمره تهران رو نابود کردند، به اتوبوس تیمهای رقیب حمله میکنند و تقریبا همه کسانی که استادیوم رفتند میدونند که یک سرب از اوباش رو به عنوان هوادارا با اتوبوس میبرند شهرهای دیگه برای درگیری با رقبا از اون طرف همینه آب آلوده به رقیب و سکه لای گز به داور میدهند تا نتیجه بگیرند حالا مدعی اخلاق و جوانمردی شدند.
    • یوسف IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
      1 0
      چی رو میگی شهرستانی ها با شما هم صدا شونند اتفاقا باید با شما و افکار شما مبارزه کنن تمام تیمها شهر خودرو نفت مسجد سلیمان استقلال که میزبان بود مشهد که میزبان بود بازی کردن شما چرا بازی نکردید منالله توفیق
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
    7 0
    بابا شما قهرمان
  • محسن IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
    25 0
    کاشکی این متن های که انلاین نوشتی یکبا میخوندی وبعد تیتر میکردی دارم میخندم
  • IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
    45 0
    به سپاهان ربط نداره پرسپولیبس چه بازیکنی میگیره فعلا به قلعه نویی بگید پرسپولیسیا رفتن تهران از رختکن بیاد بیرون نترسه !!!
  • AE ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
    2 0
    شما ها همتون از قوم تاج و ساکت هستید که قلعه نویی هم لنگه خوتتونه. یه ادم مثل نویدکیا چرا با شما ها قاطی نمیشه؟ چون میدونه چه کارهایی می کنید.
  • سرور IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
    1 0
    . اگه مرد بودید میومدی بازی میکردی
  • سرور IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
    0 0
    بی خیال
  • حامد IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
    0 0
    پرسپولیس تنها تیم بزرگ ایرانه شما با نیومدنتون تو زمین باعث بی احترامی به پرسپولیس شدین شما نمیخواد حرف از ادب و احترام بزنید
  • پژمان IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
    0 0
    من استقلالیم ولی ایشاا... خدا کمک کند و معلوم بشه حق با کیه با تمام احترامی که برای فوتبال و هوادارها قائلم ولی دروغ گفتن شده مث آب خوردن واسه همه و فقط خدا میداند کدوم طرف راست میگن چون واسه سرمربی صنعت نفت یه چیزهایی دیدم ک وجدانن دیگه داشت گریم میگرفت ک چرا سرمربی رو نمیزارن بره پیش خانوادش ولی بعدش معلوم بود همش بازی بود
  • NL ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
    0 0
    وقتی قرمزهای از ما بهتران در روز روشن آن هم در فینال مهم جام حذفی حق تیم داماش را خوردند و به عمد جایگاه تیم داماشی ها را غصب نمودند و خالی هم نکردند ,
  • امید IR ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
    0 0
    نامردا
  • حسن IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
    4 0
    سه چهار سال سپاهان پشت سر هم قهرمان میشد پرسپولیس تیم حکومتی نبود حالا که چند ساله کم میارید پرسپولیس حکومتی شده!
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
    1 0
    چ خوش گفت پیروانی پاکزاد این حرفا و بیانیه ها همش فرار رو به جلو هست .دوستان پر خروسشون بیرون زده دایم دارن گاف میدن
  • رحمانی مهابادی IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
    0 0
    بازی رفت در تهران چند چند شده بود؟؟؟؟