توزیع محلول ضد عفونی کننده بین تاکسی‌داران سمنان

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سمنان گفت: به منظور مقابله هر چه بیشتر با شیوع ویروس کرونا، این سازمان نسبت به تهیه و توزیع محلول ضد عفونی کننده بین رانندگان ناوگان تاکسی شهری اقدام کرده است.

به گزارش خبرآنلاین از سمنان ؛ مجید کاشی با بیان اینکه سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سمنان تمام سعی و تلاش خود را در مبارزه با این ویروس و جلوگیری از انتشار آن به کار گرفته است، اظهار کرد: به همین منظور تمامی اتوبوس‌های ناوگان به طور روزانه و مستمر گندزدایی و ضد عفونی می‌شود و همچنین به طور مداوم نسبت به توزیع محلول ضد عفونی کننده میان رانندگان تاکسی شهری سمنان اقدام می‌شود.

وی تصریح کرد: در تمام خطوط فعال تاکسیرانی شهر سمنان، ضدعفونی کردن خودروها انجام خواهد شد و از تمامی رانندگان ناوگان تاکسی شهری خواسته شده تا در صورت نیاز به محلول ضد عفونی کننده به محل سازمان مراجعه کنند.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سمنان تاکید کرد: رانندگان ناوگان حمل و نقل درون‌شهری هر روز با شمار زیادی از شهروندان در ارتباط هستند به همین دلیل آگاهی به اصول پیشگیری از بیماری و تجهیز خودروی آنان از اهمیت زیادی برخوردار است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1357067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =