تعطیلی میدان میوه و تره بار  اهواز شدنی نیست /میدان ضدعفونی می‌شود

رئیس اتحادیه بارفروشان اهواز با بیان اینکه به هیچ وجه امکان تعطیلی میدان میوه و تره‌بار الغدیر اهواز وجود ندارد، گفت: این میدان هر دو روز یکبار برای مقابله با انتشار ویروس کرونا ضدعفونی می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین از خوزستان ، اکبر بدیعی با اشاره به آخرین وضعیت میدان میوه و تره‌بار الغدیر اهواز اظهار کرد: در روزهای گذشته شایعاتی در خصوص تعطیلی این میدان با توجه به شیوع بیماری کروناویروس منتشر شده بود که صحت نداشت و این میدان همچنان به روند فعالیت خود ادامه می‌دهد.

وی افزود: با توجه به مسایل مطرح‌شده در زمینه مقابله با بیماری کرونا، در زمان‌هایی که میدان تعطیل است نسبت به ضدعفونی و گندزدایی میدان میوه و تره‌بار اهواز اقدام می‌شود. با توجه به اینکه این میدان، محل تجمع بسیاری از افراد از شهرستان‌های مختلف است، کار ضدعفونی آن انجام می‌شود تا شاهد مساله خاصی در خصوص کرونا نباشیم.

رئیس اتحادیه بارفروشان اهواز تصریح کرد: همه دستورات مربوط به رعایت مسایل بهداشتی به عرضه‌کنندگان محصولات در میدان داده شده و همچنین اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز نیز اطلاعیه‌های لازم در خصوص رعایت مسایل بهداشتی را صادر کرده است.

بدیعی عنوان کرد: بر اساس پیگیری‌های انجام‌شده، قرار است نسبت به ضدعفونی کامیون‌هایی که بار به میدان می‌آورند نیز اقدام شود تا شاهد مساله‌ای در زمینه انتشار ویروس کرونا در میدان نباشیم.

وی در خصوص احتمال تعطیلی میدان میوه و تره‌بار اهواز خاطرنشان‌کرد: به هیچ وجه امکان تعطیلی این میدان وجود ندارد، زیرا تعطیلی میدان میوه اهواز باعث برهم زدن شرایط بازار و افزایش قیمت‌ها خواهد شد. مردم به این ارزاق عمومی نیاز دارند و باید این میدان به مردم خدمات‌رسانی کند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1359992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =