برگزاری جشنواره قرآن دانش‌آموزی خوزستان منوط به بازگشایی مدارس است

بلاسم گفت: با توجه به اهمیت پیشگیری از شیوع پدیده کرونا ویروس جشنواره‌های قرآن دانش‌آموزی خوزستان در هر سه قطب، امسال لغو شد و برگزاری این جشنواره‌ها در سال ۹۹ منوط به زمان بازگشایی مدارس خواهد بود.

 به گزارش خبرآنلاین از اهواز ؛ «علی بلاسم»  اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش احتمال افزایش خطر فراگیری میان دانش‌آموزان مدارس تا پایان سال ۹۸ تعطیل اعلام شد که بر این اساس برگزاری جشنواره قرآن نیز در سال جاری امکان‌پذیر نیست.

رئیس اداره قرآن نماز و عترت دانش آموزی خوزستان ادامه داد: بنابراین و با توجه به اهمیت پیشگیری از شیوع پدیده کرونا ویروس جشنواره‌های قرآن دانش‌آموزی در هر سه قطب لغو  شد و برگزاری این جشنواره‌ها در سال ۹۹ منوط به زمان بازگشایی مدارس خواهد بود.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان و شرکت‌کنندگان در جشنواره‌های قرآن نماز و عترت با مراقب و دقت لازم سلامتی خود را حفظ کنند افزود: جشنواره قرآن دانش‌آموزی باید در همان سال تحصیلی برگزار شود، بر این اساس در صورتی که تعطیلی مدارس همچنان ادامه داشته باشد امکان لغو کلی جشنواره در سال تحصیلی ۹۸-۹۹ وجود دارد.

بلاسم عنوان کرد: پیش از این مقرر بود جشنواره‌های قرآن نماز و عترت دانش‌آموزی از ۷ لغایت ۲۴ اسفند در سه شهرستان شوش، مسجدسلیمان و بهبهان برگزار شود که به‌دلیل شیوع ویروس کووید ۱۹ این برگزار این جشنواره‌ها لغو شد.

بنا به دستور «غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان، کلیه مدارس و مراکز آموزشی خوزستان تا پایان سال ۹۸ تعطیل شد. این اقدام به منظور جلوگیری از سرایت احتمالی ویروس کرونا و حفظ سلامت جسمی و روحی خانواده ها انجام شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1362953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =