‍ واکنش جنبش نُجَباء به موشک‌باران پایگاه التاجی

ایرنا نوشت: «نصر الشمری» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی نجباء امروز (پنجشنبه) در توییتی از کسانی که نسبت به حمله شب گذشته علیه پایگاه نظامی نیروهای آمریکایی معترض شده‌اند به شدت انتقاد کرد.

به گزارش مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء در ایران، سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء دقایقی پیش با انتشار توئیتی ضمن انتقاد شدید از صداهای معترض به عملیات شب گذشته علیه پایگاه نظامی التاجی تاکید کرد: شما در حالی کشته شدن تجاوزکاران متعدی ــ که پارلمان حکم به اخراج آنها داده است ــ را محکوم می‌کنید که در قبال جنایت‌های آمریکایی نسبت به شهادت رساندن فرمانده بزرگ عراقی ابومهدی المهندس، مهمان عراق حاج قاسم و همچنین مجاهدان مدافع مرزهای عراق سکوت اختیار کرده‌اید؛ جنایت‌هایی که نقض همه عرف‌ها و مفاهیم است.

الشمری افزود: بنابراین هیهات که بردگانی همچون شما جرأتی در برابر طاغوت‌های عصر یعنی آمریکایی‌ها داشته باشند.

وی ضمن ابراز خرسندی از نا امن شدن کشور عراق برای اشغالگران نظامی به ویژه آمریکا  گفت: آفرین به عملیاتی که مزدورانی بی‌مایه مانند شما که جامه ملی‌گرایی به تن کرده‌اند را رسوا کرد.

افراد ناشناس شامگاه چهارشنبه 21 اسفندماه 19 موشک کاتیوشا به سوی پایگاه التاجی شلیک کردند که در پی آن تاکنون چهار نظامی آمریکایی و انگلیسی کشته و بیش از بیش از 10 نفر مجروح شده اند.

310311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1364182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دوست IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۳
    0 0
    آفرین سردار شجاع وباغیرت خدا شما را حفظ کند