افزایش تولید واحدهای تولیدی ارزاق عمومی

منوچهرحبیبی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلات پایان سال، لازم است واحدهای تولیدی ارزاق عمومی و موادشوینده و ضدعفونی کننده استان بدون وقفه حتی ایام تعطیل به جز اول فروردین ماه برای افزایش تولید و کنترل نرخ‌های مصوب اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ منوچهر حبیبی معاون سیاسی استاندار قزوین افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت پیش از این با ارسال بخشنامه‌هایی بر ایفای نقش پررنگ‌تر و موثرتر اجتماعی کلیه واحدهای صنفی، صنعتی، تولیدی و توزیعی ارزاق عمومی و ضروری مردم به خصوص مواد خوراکی و شوینده‌ها به منظور کاهش اثرات نامطلوب شیوع ویروس کرونا در کلیه شهرها و روستاهای استان تاکید کرده بودند.
وی اضافه کرد: در این راستا باید کلیه واحدهای صنعتی و صنفی مرتبط برای افزایش تولید و کنترل نرخ‌های مصوب کالاها و ارزاق عمومی و مواد شوینده و ضد عفونی کننده به ویژه در ایام پایانی سال اقدام کرده و این روند را تا پایان سال۹۹ ادامه دهند.
حبیبی گفت: کلیه شبکه‌های حمل و نقل منطقه‌ای و کشوری نیز مکلف هستند نهایت همکاری را در نقل و انتقال کالاهای مورد نیاز مردم برعهده گرفته و واحدهای نظارتی استانی نیز موظف به نظارت دقیق در این زمینه خواهند بود.
وی گفت: شبکه‌های عرضه باید بدون وقفه نسبت به توزیع مایحتاج ضروری جامعه اقدام کنند تا مردم در سطح بازار هیچ کمبودی را نسبت به کالاهای ضروری و مورد نیاز اساسی خود احساس نکنند.
معاون استاندار با بیان اینکه تاکنون اقدامات خوبی برای مبارزه با ویروس کرونا در استان انجام شده است، گفت: مبارزه کامل با این بیماری، زمانی محقق می‌شود که مردم با پایبندی به شعار در خانه می‌مانیم به دستگاه‌های امدادی و خدماتی کمک کرده و به قطع زنجیره انتقال آن کمک نمایند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1366560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =