درخواست التماس‌آمیز بهرام افشاری، بازیگر «پایتخت» از مردم

بهرام افشاری، بازیگر نقش بهتاش فریبا در سریال «پایتخت ۶»، با انتشار پستی اینستاگرامی از مردم ملتمسانه درخواست کرد در خانه‌های‌شان بمانند و به سفر نروند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فصل ششم «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم، از امشب (جمعه اول فروردین) روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت. این سریال در شرایطی که کرونا شیوع پیدا کرده بود، در مازندران و تهران فیلمبرداری شد.

به همین مناسبت، بهرام افشاری، بازیگر نقش بهتاش فریبا در سریال «پایتخت ۶»، با انتشار فیلمی در اینستاگرام، از حال و هوای متفاوت نوروز امسال گفت و از مردم درخواست کرد در خانه بمانند و به سفر نروند.

او نوشت: «روز اول فیلمبرداری پایتخت این فیلمو به یادگار گرفتم که با ذوق وشوق لحظه سال تحویل بزارم هممون خوشحال از اینکه عیدِ امسال بازهم مهمان شماییم و دوباره خاطره بازی می‌کنیم هیچکدوم فکر نمی‌کردیم که درگیر این همه اتفاق شیم .ته دله هممون غصه داره واسه خیلی چیزایی که اتفاق افتاد و قراره بیفته اما چه میشه کرد زندگی‌ ادامه‌ داره و بی رحمِ. من عاجزانه ازتون میخوام سفر نرین و تو خونتون بمونید التماستون می‌کنم...اگه پایتخت رو دیدین و لبخندی به لباتون اومد یادتون نره که به عشقه همین لحظه خیلیا زحمت کشیدن پس خرابش نکنین.»

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1366920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۱
    31 0
    چرا میگید درخواست از مردم؟ بنویسید درخواست از نفهم ها. از بی شعورها. از بی فرهنگ ها. تو کز محنت دیگران بی غمی، نشاید که نامت نهند آدمی.
  • بی نام IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۱
    8 0
    درخواست چیه.شما باید از دولت می خواستید به زور جاده ها را ببنده.کاری که همه جای جهان کردند.از مردم می خواهید؟!!! دولت با زرنگی توپ را به زمین مردم انداخت
    • ایرانی IR ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۱
      12 0
      اگه این کاری که گفتی رو هم میکردن تو وامثال تو میمودن توفضای مجازی که ای داد وای بیداد مردم رو به زور تفنگ تو خونه هاشون نگه داشتن نمیزارن مردم نفس بکشن یکی رو باتیر زدن وااای 500نفر کشته شدن .بابا ما دیگه اینقدر از این چیزا دیدیم که گرگ بارون دیده شدیم این حرفا برا خودتون خوبه،دولت هرکاری هم که بکنه باز تا خودمون رعایت نکنیم هیچ فایده ای نداره وسلام.
  • ناصر IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
    2 0
    باید دولت یک راهکارجدی تراتخاذ میکرد کسانیکه تو خونه هاموندن چرابایدچوب نفهمی اونایی رو بخورن که خودشون و زدن به نفهمی ورعایت نمیکنند وبه سفرمیرن تو این شرایط بحرانی یکسری ازمردم باید زور با لا سرش باشه بعداز۱۳ فروردین منتظر موج جدید وبیشترکرونا درکشور باشیدخواهشا مردم خودشون جاده ها رو ببندن تا این احمق ها نیان به شهرها
  • گوگولی IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
    5 0
    ول کن چیکار داری بزارید برند چون دیگه وقت مسافرت رفتن ندارند حتی تابستون چون برنامه های اموزشی رفت تا تابستون
    • ناشناس IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
      49 0
      برن ولی فردا نگنین امار کرونا رفته بالا ها