سیاستمداران از اصلاح‌طلب و اصولگرا تا موگرینی و ظریف در «پایتخت»

پای سیاستمداران از طیف‌های مختلف داخلی و مسوول اتحادیه اروپا به «پایتخت» باز شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «پایتخت۶» تا اینجای کار بیش از فصل‌های دیگر این سریال سیاسی بوده و به نظر می‌رسد دغدغه‌های تیم نویسندگان این سریال از سوژه‌های صرفا اجتماعی به سمت سوژه‌های سیاسی اجتماعی تغییر جهت داده است.
از شوخی با سه رئیس‌جمهور کشور در قسمت اول تا رفتارهای کاراکتر نقی معمولی به عنوان راننده یک نماینده مجلس همه با شوخی‌ها و کنایه‌های سیاسی همراه است. در قسمت سوم این سریال که شب گذشته روی آنتن رفت، تصاویری از این کاراکتر با سیاستمداران مطرح به نمایش گذاشته شد. نکته جالب توجه این بود که این کاراکتر با مرزبندی میان اصلاح‌طلب و اصولگرا عکس‌هایش با هر طیف را یک سمت دیوار گذاشته بود و عکسی هم با موگرینی مسئول بخش سیاست خارجی سابق اتحادیه اروپا داشت. او در قسمت دوم سریال در دیالوگی به طعنه گفته بود که با موگرینی سلفی نگرفته است!
۲۵۸۲۵۸
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1367986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    12 0
    این سریال خیلی بد آموزی دارد هیچ کوچیکی و بزرگی سرشون نمی شه . افشاری خیلی بی ادبی می کنه و متاسفانه الگوی جوانان خواهد شد .
    • یه مادر عاصی IR ۰۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
      2 0
      دور از جان بعضی ها ، اکثر جوانان‌مون بی‌تربیتن و ازخودراضی فرقیم نداره بچه استاد دانشگاه باشن یا بچه‌ی کارگر ، حتی دست‌بزن پدر و مادر هم دارن . بلکه رفتار این نقش رو ببینن و متوجه نابهنجاری‌هاشون بشن
  • Z IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    4 0
    به نظرم بهتاش نباید این قدر بی ادب میبود
  • شایان IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
    0 0
    با سلام واقعا متاسفم برای این سریالی که اصلا ارزش دیدن نداره فیلمنامه ضعیف و گریم های مصنوعی...
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
    2 0
    این سریال با اینکه ضعفهایی داره اما واقعا شیرینه و ارزش دیدن در این شبها رو داره که خانواده ها پر از استرس هستند واقعا موقع دیدن این سریال کرونا ویروس رو دقایقی فراموش می کنیم البته بی ادبی زیاد دیده می شه که باید برطرف می شد و لی نقش نقی بعنوان پدر و ستون این خانواده خیلی جای الگو پذیری داره ممنونیم اقای مقدم و ..