رانندگان با بی مبالاتی حجم مراجعین بیمارستانی را افزایش ندهند

رییس پلیس راه ایلام گفت: رانندگان و سرنشینان خودروها با سهل انگاری موجب مصدومیت خود و دیگران نشوند و حجم مراجعه به بیمارستان ها و مراکز درمانی را بیشتر نکنند.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از ایلام، سرهنگ رضا همتی زاده در گفت و گویی اظهار داشت: اولویت ماموریت های پلیس راه و فوریت های پزشکی انجام اقدامات پیش بیمارستانی برای مصدومان است که مراجعه این آسیب دیدگان به مراکز درمانی تا حد امکان کاهش یابد.
وی افزود: با توجه به حجم زیاد فعالیت های مراکز درمانی در هفته های اخیر به علت ویروس کرونا رانندگان در سفرهای خود جوانب احتیاط لازم را رعایت کنند تا دچار حادثه و سانحه نشوند و میزان فعالیت مراکز درمانی و بیمارستانی را افزایش ندهند.
همتی زاده اضافه کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و استان ایلام بخش عمده ای از مردم با رعایت دستورات بهداشتی و پیشگیرانه از انجام سفرهای غیرضروری و نوروزی تا حد زیادی نسبت به مدت مشابه خودداری کردند و این امر بروز سوانح و حوادث جاده ای را کاهش داده است.
وی همچنین یادآور شد: باتوجه به پیش بینی ریزش نزولات جوی و کوهستانی بودن مسیرهای استان رانندگان هنگام تردد از گردنه ها و جاده های کوهستانی به ویژه مسیرهای مستعد رانش و ریزش با سرعت مطمئنه و احتیاط لازم حرکت کنند تا دچار حادثه نشوند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1368129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =