پرستار آمریکایی به دلیل انتقاد از کمبودها اخراج شد!

تسنیم نوشت:یکی از پرستاران بیمارستانی در آمریکا بعد از انتقادات خود نسبت به کمبود وسایل و تجهیزات در بیمارستانهای این کشور از کار تعلیق شد.

 پایگاه خبری "دیلی میل" نوشت، "ایمیلی پاچولک"، پرستار بیمارستان «استونی بروک» در شهر نیویورک، پس از مصاحبه خود در 18 مارس در شبکه "MSNBC" توسط بیمارستان تا اطلاع ثانوی از کار خود برکنار شد.

او در مصاحبه خود از کمبود وسایل تجهیزاتی و درمانی در این بیمارستان انتقاد کرده و گفته بود: «دولت و بیمارستان تجهیزات لازم را برای پرستاران و کارکنان فراهم نکرده‌اند تا بتوانیم از خود مراقبت کنیم؛ ما در این شرایط نمی‌توانیم از بیماران مراقب کنیم.»

وی در بخشی از مصاحبه خود بیان کرده بود که کارکنان و پزشکان این بیمارستان به ویروس کرونا مبتلا می‌شوند و هیچ اقدامی برای جلوگیری از این اتفاق صورت نمی‌گیرد.

بیمارستان استونی در اطلاعیه‌ای درباره غیبت پاچولک اظهار داشته که وی به دلیل غیبت زیاد از کار خود تعلیق شده است و این اقدام هیچ ارتباطی به مصاحبه او ندارد!

310311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1368541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یاس IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
    0 0
    این تسنیم خسته نمیشه اینقدر دروغ و خیال پردازی میکنه!
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
    1 0
    تمام حکومت ها با ویروس کرونا سیاسی برخورد میکنن و بجای جان مردم اولویت اصلی حفظ قدرت خودشونه
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
    0 0
    از پرستارهای خودمون هم خبر بذار، از اونهایی که فوت کردن هم خبر بذار که به چه دلیل فوت کردن! از پزشک هامون خبر بذار که چند نفر فوت کردن!