سرمایه گذاری ۲۵۰میلیارد ریالی بخش خصوصی در کشاورزی چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت:بیشترین میزان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی مربوط به حوزه آب و خاک بوده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی استان ، ذبیح‌الله غریب، از آماده شدن طرح‌های کشاورزی استان برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان خبر داد و گفت: امسال ۴۰۰ میلیارد ریال طرح برای مشارکت بخش خصوصی پیش‌بینی شده است.
وی با اشاره به حمایت دولت از بخش کشاورزی در استان با اعطای یارانه و پیش خرید محصولات تولیدی افزود: برای واگذاری طرح ها، سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به معنای واقعی مورد نظر است.
به گفته وی، بخش خصوصی در حوزه آبیاری تحت فشار برای ۵ سال زمین کشاورز را در اختیار می‌گیرد و کشاورزی بر روی زمین انجام می‌دهد.
به گفته وی، با استفاده از ظرفیت افراد سرمایه‌گذار، می‌توان برای توسعه و رونق حوزه کشاورزی در بخش‌های مختلف دامداری و دامپروری، شیلات، گلخانه و اجرای طرح‌های مختلف کشاورزی گام برداشت.
به گفته وی، در حوزه طرح‌های انتقال آب در بخش کشاورزی در استان از بخش خصوصی استفاده شده است و تاکنون ۱۰ طرح انتقال آب با بیش از ۱۰۰تا ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار با مشارکت بخش خصوصی اجرا شده است.
مدیر کل جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بخش کشاورزی استان به سمت صنعتی شدن و کشاورزی نوین رفته است، افزود: استفاده از علم و فناوری جدید در رونق کشاورزی و افزایش محصولات موثر است.

48
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1369661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =