طرح فاصله گذاری اجتماعی با همراهی مردم ادامه دارد

استاندار البرز گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی با همراهی و تعامل مردم و مسوولان استان تارسیدن به نتیجه مطلوب ادامه دارد.

به گزارش خبرآنلاین استان البرز و بنا براعلام استانداری البرز، شهبازی شامگاه جمعه در بازدید از مبادی ورودی و خروجی شهرستان کرج (تقاطع پل حصارک، فردیس و محمدشهر) و بازدید از روند اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، افزود: تمام دستگاه ها  اعم از نیروهای بسیج، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، هلال احمر، ثبت احوال و نمایندگان فرماندار در محل های اجرای طرح حضور دارند. 
وی ادامه داد: در این بازدید ها دستور لازم برای تجهیز ماموران و داوطلبان اجرای طرح در مبادی به امکانات بهداشتی و ضدعفونی کننده، صادر شد تا ایمنی لازم را داشته باشند.
 شهبازی خاطرنشان کرد: این طرح تا ۲۰ فروردین ماه اجرایی می شود و امید است که در این بازه زمانی اثربخش باشد که البته امکان تمدید آن نیز وجود دارد.
ویروس کرونا که به طور رسمی کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به ۱۹۹ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.
هدف از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس با کاهش تماس و نبود برگزاری اجتماعات و حذف ترددهای غیر ضروری در کشور و استان البرز است.
 شیوه اجرای این طرح به این صورت بوده که صرفا افراد بومی و مقیم و ساکن هر شهر مجاز به ورود به آن شهر هستند و ورود افراد غیر ساکن ممنوع است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1372463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =