پاسخگویی به درخواست‌های مددجویان بوشهری تلفنی و اینترنتی شد

با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، پاسخگویی به درخواست‌های مددجویان بوشهری تلفنی و اینترنتی شد.

به گزارش خبرآنلاین از بوشهر؛مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر اظهار داشت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا اقدامات گسترده‌ای برای عدم مراجعه حضوری مددجویان صورت گرفته ست.

احمد لطفی اضافه کرد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، رسیدگی به درخواست‌های مددجویان تحت حمایت و دیگر نیازمندان به صورت اینترنتی ثبت یا از طریق سامانه تلفنی ارتباطات مردمی انجام خواهد شد و مددجویان از حضور در ادارات این نهاد خودداری کنند.

وی با بیان اینکه جمعیت زیادی از مددجویان تحت حمایت افراد سالمند و با سابقه بیماری هستند گفت: به منظور کاهش خطر ابتلای این افراد و دیگر خانواده‌های تحت حمایت، ستاد مرکزی پیشگیری از بیماری کرونا در کمیته امداد تمهیداتی را مصوب و اجرایی کرده است تا مراجعات افراد نیازمند به دفاتر این نهاد و همچنین مراجعه حضوری مددکاران در منازل مددجویان به حداقل برسد.

لطفی خاطر نشان کرد: همه خدمات کمیته امداد به صورت آنلاین در اختیار خانواده‌های تحت حمایت قرار گرفته و آنها می‌توانند با مراجعه به پایگاه خدمات اینترنتی کمیته امداد درخواست‌های خود را ثبت کنند تا در کمترین زمان ممکن رسیدگی و نتیجه به اطلاع آنها برسد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از راه اندازی سامانه تلفنی ارتباطات مردمی برای مددجویان خبر داد و گفت: در صورتی که مددجویان بنا به دلالی امکان دسترسی به اینترنت نداشته باشند، می‌توانند از طریق سامانه تلفنی ارتباطات مردمی درخواست خود را به مددکاران کمیته امداد اعلام کنند.

وی افزود: در این مورد نیز رسیدگی به درخواست‌ها به صورت روزانه انجام شده و از طریق کد پیگیری که در اختیار متقاضی قرار گرفته، قابل پیگیری است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1373079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =