اتخاذ تصمیم برای برگشت روند عادی در بیمارستان های گلستان

عارف نیا با بیان اینکه باید برای وضعیت بیمارستان های گلستان تصمیم درستی اتخاذ شود، گفت: بسیاری از مردم در لیست جراحی قرار دارند.

به گزارش خبرآنلاین از گلستان ؛ «سراج الدین عارف نیا» امروز(یکشنبه ۱۷ فروردین) در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان گلستان اظهار کرد: با بهبود شرایط مبتلایان به کرونا باید تصمیماتی در خصوص برگشت وضعیت بیمارستان ها به شرایط عادی اتخاذ شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان ادامه داد: ممکن است بیماری با شکستگی به بیمارستان مراجعه کرده و کرونا داشته است و یا مادر بارداری که مبتلا به کرونا باشد.

عارف نیا با تأکید بر اینکه باید برای وضعیت بیمارستان ها تصمیم درستی بگیریم، افزود: بسیاری از مردم ممکن است در لیست جراحی باشند که باید به آنها توجه شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان ابراز داشت: بانک ها و برخی اماکن شلوغ است و هر بانکی باید مسئولیت اقدامات پیشگیرانه را خود برعهده بگیرد و میزان ورود و خروج افراد به بانک ها و دستگاه های اجرایی مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: به مطب ها توجه و نظارت داریم و تاکید کردیم باید مطب ها از طریق تلفن وقت به بیماران ارائه کنند و مهمترین روش انتقال می تواند عدم رعایت فاصله باشد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1373148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =