نذورات شعبان و رمضان برای مقابله با کرونا هزینه شود

مدیرکل اجتماعی استانداری به مردم توصیه کرد تا نذورات خود را برای مقابله با کرونا به آسیب دیدگان ناشی از این بیماری اختصاص دهند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛  مریم بیدخام، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین در نشست کارگروه اجتماعی ستاد استانی مبارزه با کرونا گفت: پیشنهاد می‌شود مردم نذورات نیمه شعبان و ماه مبارک رمضان را در استان برای تامین اقلام بهداشتی و مبارزه با ویروس کرونا هزینه کنند.
او افزود: بسیاری از خیران و تشکل‌های مردمی هرساله جشن‌های نیمه شعبان را برگزار می‌کردند که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و لزوم حفظ سلامت مردم چنین امکانی فراهم نیست.
بیدخام خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش بودن نیمه شعبان و ماه مبارک رمضان، از عموم مردم و خیران دعوت می‌شود تا هزینه برگزاری جشن‌ها را به حساب هلال‌احمر با محوریت دانشگاه علوم پزشکی و برای مقابله با بیماری کرونا واریز کرده تا خیران در محل های ضروری و کمک به اقشار آسیب پذیر هزینه کنند.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین به تبعات آسیب‌های اجتماعی پس از کرونا اشاره کرد و گفت: در خصوص این بحران در حال حاضر برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله با کرونا در دستور کار قرار گرفته است؛ اما پس از مهار این ویروس باید تدابیر لازم برای حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی ایجاد شده اندیشیده شود.
بیدخام خاطرنشان کرد: در این روزها، بسته های غذایی و بهداشتی با مشارکت‌های مردمی و دستگاه‌های حمایتی تهیه شده و در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گرفته‌است؛ البته مقرر شد، هلال احمر از بیماران خاص هم حمایت کند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1374409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =