پیشنهاد آقای نماینده برای تغییر در انتخابات پارلمانی

تسنیم نوشت: منتخب مردم گرمی در مجلس یازدهم معتقد است که انتخابات پارلمان باید به صورت حزبی- استانی برگزار شود و در صورت لزوم ساختار نظام از ریاستی به پارلمانی تغییر کند.

ولی اسماعیلی، منتخب مردم گرمی، با اشاره به اولویت های مجلس آتی، گفت: از اهداف مهم مجلس انقلابی  یازدهم باید گره گشایی از مشکلات اساسی کشور باشد، در چند هفته گذشته به دلیل بیماری کرونا و تورم سال های گذشته مردم دچار سختی های زیادی در بحث معیشت خود شده اند.

وی با بیان اینکه مجلس یازدهم باید اقتصاد محور باشد، ادامه داد: تامین معیشت مردم، اشتغالزایی و توجه عملی به تولید ملی از جمله اولویت های است که نمایندگان در مجلس یازدهم باید به دنبال آنها باشند و برای آنها برنامه ریزی و طرح داشته باشد.

 منتخب مردم گرمی در مجلس با تاکید بر اینکه یکی دیگر از اولویت های مجلس یازدهم باید تغییر ساختار انتخابات مجلس از نظام سنتی به نظام حزبی-استانی باشد، اضافه کرد: در صورت لزوم باید ساختار نظام از ریاستی به پارلمانی تغییر پیدا کند.

اسماعیلی با تاکید براینکه مجلس یازدهم باید برنامه ای برای هدفمند کردن واردات به کشور داشته باشد، اظهار داشت: باید برای رونق و جهش تولید جلوی واردات کالای قاچاق به کشور را گرفت و از سوی دیگر مانع ورود کالاهایی شویم که مشابه آن در داخل تولید می شود.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1375368

برچسب‌ها