تبریک نماینده شهرستان کهگیلویه،بهمئی ،چرام،لنده ، به مناسبت روز معلم

  سردار عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی؛بمناسبت فرارسیدن دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد علامه شهید مرتضی مطهری و روز بزرگداشت مقام معلم واستاد، پیامی را صادر کرد.

به گزارش خبرآنلاین کهگیلویه و بویراحمد، 

به نام اول معلم؛
همان خالق لایزال علم و دانایی که اولین کلامش با رسول خاتم در کتاب معجزه جاویدش عبارت زیبا و دلنشین « إقْرَأْ » است.
معلمی هنر بی بدیلی است  که جوهره اش عشق، و پویایی اش سوختن به قصد ساختن است.
فروزندگانی که با تمام وجود حتی در شرایط خاص، دانایی را به متعلمین هدیه میدهند تا روشنی بخش جامعه خویش باشند.
گرچه شیوع ویروس کرونا، متعلمین را از نعمت حضور و تدریس معلم و استاد محروم ساخت اما به لطف و تدبیر معلمان زحمتکش و دلسوز، آموزش تعطیل نشد و از طریق مجازی این مهم به انجام رسید که زحمت و تلاش آنان شایسته ی اهداء والاترین مراتب سپاس و قدردانی است.
فرا رسیدن روز معلم که مزین است به سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری آن اسطوره ماندگار عرصه تعلیم و تربیت که از مفاخر علم و فرهنگ و اندیشه اسلامی می باشد از جمله مناسبت هایی است که همواره می بایست به نحو احسن گرامی داشته شود.
شهادت آن استاد فرزانه به درستی به روز و هفته معلم نامگذاری گردیده و فرصت مغتنمی است تا از مقام شامخ معلم قدردانی شود.
شایسته است شأن و منزلت این قشر معتمدِ مردم، فراتر از حرف و سخن به انجام برسد تا هم حق مطلب ادا شود و هم مشکلات و کمبود های این عزیزان که چشم و چراغ جامعه هستند، مرتفع گردند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلمان شهید و یادگاران دفاع مقدس، این روز عظیم را به پیشگاه همه معلمان و فرهنگیان ایران اسلامی بخصوص فرهنگیان، پیشکسوتان کهگیلویه بزرگ و همه دست اندرکاران تعلیم و تربیت و نیز همکاران فرهنگی ام در مجلس شورای اسلامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
به روح مطهر فرهنگیان آسمانی درود می فرستم، سلامتی و توفیق روز افزون همه فرهنگیان را در ظل توجهات حضرت ولی عصر ( عج) و قبولی طاعات و عبادات شان را در ماه مبارک رمضان از خداوند سبحان مسئلت دارم.

عدل هاشمی پور

نماینده مردم شریف شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1383312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =