شیوع کرونا موجب خلق حماسه ی بی بدیل از سوی کادر بهداشتی و درمانی کشور شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: شیوع بیماری نوپدید کووید ۱۹ موجب گردید تا این بار فعالین حوزه سلامت فداکارانه و دلسوزانه دست به خلق حماسه ای ماندگار و بی بدیل در دفاع از حیاتی ترین نیاز انسان، یعنی حفظ جان مردم میهن بزنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری،  دکتر مجید شیرانی افزود: این روزها دنیا، سازمان بهداشت جهانی، همه ی کشورها و ایران اسلامی، در حال مبارزه بی وقفه با بیماری کرونا هستند و در این راه همت و انرژی خود را صرف می نمایند تا با خدمت به مردم میهنشان با حفظ مرام، فرهنگ، از جغرافیای فرهنگی و ارزش های ناب مذهبیشان جانانه دفاع نمایند.
وی تصریح کرد: در جریان جنگ تحمیلی از کیان مرزی میهن دفاع شد و در جریان های متعدد دیگر در این مرز و بوم مردم، دانشمندان هسته ای، آتشنشانان و ... به میدان آمدند و این بار فعالین حوزه سلامت از پزشکان، متخصصین، کادر درمانی، پرستاران، نیروهای خدماتی، نیروهای پشتیبانی، مالی و اداری ، کادر بهداشتی، علوم آزمایشگاهی، اورژانس، پیراپزشکان صبورانه پای حفظ آرمان های کشور و اجرای وظایف حرفه ایشان ایستادن.
دکتر شیروانی افزود: طی این مدت، سرمایه های انسانی ارزشمندی فدا و انسان های شریف بسیاری جان خود را از دست دادند و روح ها و جسم های زیادی صدمه دیده و تحت فشار و زیر تازیانه بیماری قرار گرفته اند.
وی به شهادت، شهید مدافع سلامت شهید کاویانی، در راه مقابله با کرونا اشاره کرد و ضمن طلب مغفرت برای این همکار درگذشته و صبر و استقامت برای خانواده ایشان گفت: کشور قدردان تلاش های کارکنان خدوم حوزه بهداشت و درمان می باشد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ضمن آرزوی علو درجات و آرامش روح درگذشتگان، طلب صبر برای بازماندگانشان و سلامتی برای بیماران و اجر فراوان برای تلاش گران عرصه سلامت افزود: امید است با عنایت خداوند متعال، تداوم همکاری های مسئولین و مشارکت مردم هر چه زودتر شاهد رخت بر بستن بیماری منحوس کووید ۱۹ از کشور و استان عزیزمان چهارمحال و بختیاری باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1384324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =