۰ نفر
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
بهترین و بروزترین سامانه پیامک ایران

سامانه پیامک ابزاری تخصصی است که با استفاده از آن می توان تبلیغات خود را در حوزه های کاری مختلف به وسیله پیامک کوتاه در تلفن های متعدد همراه انجام داد. امروزه شرکت های مختلفی در زمینه ارائه این خدمات فعالیت دارند که سامانه پیامک ملی ایران بهترین و بروزترین شرکت فعال در این حوزه است.

سامانه پیامک یا همان سامانه ارسال پیامک ابزاری مفیدی برای ارسال پیامک گروهی با سرشماره های اختصاصی است.
در این سامانه ها می توان امورات تبلیغاتی خود را با استفاده از پیامک انجام داد. پیامک تبلیغاتی یکی از بهترین راه های دیده شدن در دنیای کسب و کار است. امروزه تلفن همراه به عنوان عضو جدا نشدنی زندگی بشر قلمداد می شود، و به همین دلیل تبلیغات در حوزه آن دارای بازدهی بسیار زیادی است. تحقیقات در حوزه رسانه های مختلف نشان داده که تبلیغات پیامکی دارای تاثیرگذاری بیشتری نسبت به تبلیغات تلویزیونی هستند. در این تبلیغات به طور قطع و یقین، تبلیغ انجام شده توسط دارنده دستگاه تلفن همراه دیده و خواننده می شود، و اگر از متن و عنوان جذابی برخوردار باشد می تواند در شخص گیرنده تاثیرگذار بوده، و او مشتاق به خرید محصول و یا دریافت خدمت کند. تبلیغات پیامکی از چندین سال قبل در ایران رواج پیدا کرد و در عصر حاضر و با وجود گسترش شبکه های اجتماعی و انواع اپلیکیشن های موبایلی، همچنان از این شیوه به عنوان بهترین راه برای انجام تبلیغات موبایلی استفاده می شود.
در دوره ای به دلیل اعمال شیوه های بلک لیست استفاده از این شیوه با چالش هایی مواجه شد. در این شیوه دارندگان تلفن همراه دریافت اینگونه پیام ها را محدود می کردند، و امکان ارسال پیامک تبلیغاتی برای همه افراد وجود نداشت. اما در سال های اخیر یک امکان جدید به سامانه پیامک اضافه شده و کاربران می توانند با عبور از بلک لیست برای تمامی افراد پیام های تبلیغاتی خود را ارسال کنند. به همین دلیل می توان این شیوه را همچنان موفق و کارآمد دانست.

بهترین و بروزترین سامانه پیامک ایران

مزایای داشتن سامانه پیامک

سامانه پیامک در واقع یک سامانه ابزاری است که با استفاده از آن می توان امورات تبلیغاتی خود را انجام داد و به کاربران خود پیام تبلیغاتی انبوه ارسال کرد. در واقع داشتن سامانه پیامک برای هر کسب و کاری لازم است و بدین وسیله افراد می توانند تبلیغات حوزه کاری خود، را تخصصی تر، و با کیفیت بهتری انجام دهند. امروزه شرکت های مختلفی در زمینه ارائه پنل یا همان سامانه پیامک فعالیت دارند، و برای جذب مشتری و ارائه خدمات از روش های مختلفی چون شارژ هدیه، پنل رایگان، فروش شارژ تخفیفی و غیره استفاده می کنند. در واقع استفاده از این پنل ها کار چندان دشواری نیست و به مانند یک تلفن همراه معمولی می توان از آن استفاده کرد و پیام خود را به سوی جامعه هدف ارسال کرد.

سامانه پیامک در واقع یک ابزار ارسال پیامک است که به یک بانک شماره تلفن متصل است که، با استفاده از آنها و یا یک کد پستی می توان  به یک منطقه دلخواه و افراد موجود در آن پیامک تبلیغاتی مورد نظر خود را ارسال کرد. با داشتن این پنل می توان در مواقع مناسب از شبانه روز پیامک خود را ارسال کرد و در بهترین موقعیت تاثیر خود را بر جامعه هدف گذاشت.

سامانه پیامک ابزاری است که داشتن آن علاوه بر راحتی امور باعث کاهش هزینه ها نیز می شود. برای مثال بسیاری از شرکت های تبلیغاتی و مراکز ارسال پیامک هزینه های مختلفی مثل هزینه انجام کار را از شما دریافت می کنند و اگر تبلیغات شما بلند مدت و هدف دار باشد قطعا این مورد بر هزینه های شما تاثیر فوق العاده خواهد داشت. از آنجایی که ارسال پیامک کار مهمی است توصیه می شود برای انجام اینکار یک سامانه پیامک معتبر خریداری کنید.

سامانه پیامک ملی ایران

نکات مهم در تهیه سامانه پیامک

سامانه پیامک در واقع یک ابزار تبلیغاتی است که با استفاده از آن می توان تبلیغات هدفمند خود را انجام داد. برای دریافت سامانه پیامک شرکت های مختلفی در ایران وجود دارند و اگر شما در یکی از موتورهای جستجوی اینترنتی کلید واژه سامانه ارسال پیامک را جستجو نمایید، با پیشنهادهای مختلفی از سوی شرکت های زیادی مواجه می شوید. قبل از هر اقدامی توصیه می شود امکانات شرکت های مختلف و تعرفه های آنها را بسنجید تا به این وسیله بتوانید بهترین انتخاب خود را انجام دهید. در فضای مجازی تبلیغات رنگارنگی برای فروش پنل یا سامانه پیامک انجام می شود و گاها برخی از شرکت ها امکانات مختلفی مثل پنل رایگان را ارائه می دهند، و به همین دلیل بسیاری از افراد جذب این شرکت ها می شوند، و به دلیل محدود بودن سرشماره های ارسالی عیوب کار در زمان ارسال پیامک و یا خرید شارژ نمایان می شوند. به همین دلیل توصیه می شود از شرکت های معتبر همچون سامانه پیام کوتاه ملی ایران برای این کار استفاده شود.

بهترین سامانه پیامک

سامانه پیامک ملی ایران

سامانه پیامک ملی ایران یک شرکت تخصصی در زمینه ارسال پیامک کوتاه است. این شرکت تخصصی نزدیک به یک دهه فعالیت مستمر در زمینه ارائه سامانه پیامک دارد، و اخیر توانسته از نسل جدید سامانه های ارسال پیامک رونمایی کند. ارسال پیام های تبلیغاتی در این وب سایت بر اساس استانداردهای روز دنیا انجام می شود و کاربران می توانند به طور کاملا هدفمند تبلیغات خود را انجام دهند. برای مثال کاربران این سایت می توانند  بر اساس موقعیت مکانی، سن، جنسیت، مدل و حتی سیستم عامل تلفن همراه جامعه هدف خود، پیامک های تبلیغاتی خود را انجام داده و امکان موفقیت خود را بیشتر نمایید. همچنین یکی از امکانات دیگر سامانه پیامک ملی ایران، امکان اضافه کردن لینک اینترنتی به صفحه پیامک است و دارندگان سایت های مختلف می توانند با ارسال این پیامک ها برای صاحبان گوشی های هوشمند، آنها را به وب سایت مورد نظر خود راهنمایی کنند. این سامانه مجهز به قابلیت بلک لیست است و می توان برای تمامی افراد پیام های تبلیغاتی خود را ارسال کرد و از این بابت محدودیت های گیرنده پیامک تاثیری نخواهد داشت.

سامانه پیامک ملی ایران، یک مرکز کاملا تخصصی است که شرکت های مختلف و مطرحی از خدمات آن استفاده می کنند. همچنین تعدادی از شخصیت های برتر هنری، ورزشی، گروه های سیاسی و حتی تعدادی از بانک ها نیز با این شرکت تخصصی همکاری دارند و خدمات مورد نیاز خود را از سامانه پیامک ملی ایران دریافت می کنند.

سامانه پیامک ملی ایران برای رفاه بیشتر مشتریان یک پنل تست در اختیار کاربران قرار داده و آنها می توانند با مراجعه به این پنل از امکانات ویژگی های سامانه ارسال پیامک این شرکت اطلاع یابند. شما نیز برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت این مجموعه با آدرس اینترنتی www.payamakemelli.com   مراجعه نمایید و یا جهت مشاوره رایگان و رونق کسب و کار خود با شماره ۰۲۱۵۱۰۹۱۰۰۰-۰۹۱۹۶۸۶۰۹۶۰ تماس بگیرید.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1385532