بهسازی خط کشی‌های محوری و عابر پیاده شهر شیراز

خط کشی‌های محوری و عابرپیاده در شهر شیراز بهسازی می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین از مرکز فارس، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: این خط کشی‌ها براساس نیازسنجی اداره کل مهندسی و ایمنی ترافیک با همکاری سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری به منظور تأمین زیر ساخت‌های خط عابران پیاده و افزایش ضریب ایمنی تردد خودروها اجرا خواهد شد.
مجتبی زوربخش با بیان اینکه نوآوری یکی از اولویت‌های اصلی در خط کشی‌های جدید است، اضافه کرد: خط کشی گذرگاه عابران پیاده شهر شیراز یکسان و با استفاده از یک رنگ انجام شده‌است .
وی ادامه داد: این خط کشی‌ها دیگر جذابیت بصری ندارند و لازم است برای ایجاد زیبایی بصری در شهر، طرح‌های جدیدی اجرا شود که مطالعات آن در دست اقدام است و به صورت آزمایشی اجرا خواهد شد.
معاون شهردار شیراز اعلام کرد: ایجاد خط کشی‌هایی با جذابیت بصری با همکاری مجموعه‌های خصوصی به عنوان حامی یکی دیگر از موضوعاتی است که در دستور کار قرار دارد و تا کنون پیشنهاداتی نیز در این خصوص دریافت کرده ایم که به زودی نتایج آن را اعلام و در صورت مثبت بودن عملیاتی خواهیم کرد.
زوربخش گفت: استفاده از رنگ‌های زیبا و شبرنگ، علاوه بر اینکه به عنوان مبلمان شهری محسوب می‌ شود؛ سبب دید بهتر عابران پیاده و رانندگان خودروها می شود و آمار تصادفات را کاهش می دهد.
او تصریح کرد: با توجه به اهمیت خط کشی در معابر شهری و نیاز به عملکرد با سرعت بیشتر، یک دستگاه خودرو خط کشی جدید نیز توسط سازمان عمران خریداری شده، که در خط کشی‌های پیش رو بکارگیری خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1386140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =