پیگیری برای ورود پیکر پاک شهید هاشمی خواه به گلستان

چراغعلی گفت: در حال پیگیری ورود پیکر پاک شهید هاشمی خواه از شهدای حادثه شناور کنارک به گلستان هستیم و احتمال تا ۴۸ ساعته آینده پیکر این شهید وارد استان شود.

به گزارش خبرآنلاین از گرگان ؛ «عبدالرضا چراغعلی» گفت: حادثه ای که برای شناور کنارک پیش آمد یک حادثه تلخی بود و در این حادثه جمع قابل توجهی از سربازان سرافراز و پر افتخار کشور به شهادت رسیدند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان ادامه داد: در این حادثه «مهدی هاشمی خواه» از استان گلستان نیز به شهادت رسید و به خانواده این عزیزان تسلیت می گویم.

چراغعلی یادآور شد: این حقیقت را باید اعلام کنیم که این سربازان در راه پاسداری از وطن، تمرین و افزایش کیفیت توانایی خود برای دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی ایران، تمامیت ارضی کشور و آب های خلیج فارس دچار این حادثه شدند.

وی با بیان اینکه مردم ایران قدرشناس نیروهای مسلح هستند، متذکر شد: از مردم درخواست داریم که در برنامه هایی که برای این عزیزان اعلام می شود با حفظ پروتکل های بهداشتی حضور یابند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان تاکید کرد: امروز در منطقه جنوب کشور مراسمی برای این عزیزان در نظر گرفته شده است و پیش بینی ما این است که تا ۴۸ ساعت دیگر پیکر پاک شهید هاشمی خواه وارد استان گلستان شود.

وی با بیان اینکه برنامه های وداع و تشییع با این شهید سرافراز مطابقا اعلام خواهد شد، یادآور شد: در این ایام محدودیت هایی با توجه به شیوع کرونا وجود دارد و تدابیری اندیشیده می شود که با حفظ جایگاه و احترام مراسم وداع و تشییع این شهید بزرگوار برگزار شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1387542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =