این اولین بار است که یک ملی پوش فوتبال ایران از ماجرای گرفتن گرین کارتش سخن می گوید. افشین پیروانی در گفت و گو با مجله نوروزی خبرآنلاین می گوید:« ادعا کردن ندارد اما اولین بازیکن تیم ملی 98 بودم که ویزای آمریکا گرفتم.خیلی از بازیکنانی که هم نسل من هستند بعد از جام جهانی 98 و به دلیل امتیازات ویژه ای که به فوتبالیست ها دادند توانستند گرین کارت بگیرند.اما من همسرم در آنجا تحصیل کرده است و اعضای خانواده ام (همسر و دخترم)در آنجا اقامت دارند.پس نحوه شهروند شدن من ارتباطی به فوتبال نداشته است.من دکترا می خوانم.آن هم در رشته مدیریت کلان سازمانی.تز پایان نامه ام هم مدیریت ورزشی است.نمی دانم چه دلیلی برای این اعتراض است.این یک مسئله شخصی است و ارتباطی به کسی ندارد.هر کس دنبال پیشرفت خودش و خانوداه اش است.من این را قبول ندارم که مثلا می گویند اسمش بد است و نباید گرین کارت را گرفت.شاید خیلی ها دوست داشته باشند بگیرند و این مسائل نباید ارتباطی به کسی داشته باشد.»
متن کامل این گفت و گو را می توانید اینجا بخوانید
38








نظر شما