استاندار همدان: اصحاب رسانه همدان حاشیه ساز نیستند

استاندار همدان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت عظیم رسانه‌ها برای اطلاع‌رسانی، کسب خبر و افکارسنجی عمومی استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ سید سعید شاهرخی، با اعلام اینکه نقد منصفانه با تخریب فاصله زیادی دارد، افزود: اصحاب رسانه استان دنبال حاشیه نبودند و همواره کمک کردند تا حواشی از استان زدوده شود.

استاندار همدان که در همایش روز ارتباطات و روابط عمومی ها سخن می گفت، خاطرنشان کرد: فلسفه وجودی روابط عمومی ها، ایجاد پل ارتباطی بین مدیران اجرایی با مردم است، اگر این پل قوی، هوشمند و دوجانبه باشد، به ثمربخشی فعالیت‌ها و هدفمند کردن اقدامات اجرایی کمک خواهد کرد.

وی نقش روابط عمومی‌ها را بی‌بدیل، غیر قابل جایگزین و اثربخش دانست و تصریح کرد: کارکنان روابط عمومی ها با عشق و علاقه و همراه با دانش و فن لازم باید در این مسیر گام بردادند.

استاندار همدان افزود: امکان برقراری ارتباط مسؤولان و دستگاه‌ها به صورت مستقیم با همه مردم وجود ندارد بنابراین در این حوزه روابط عمومی با رسانه‌ها می تواند پل ارتباطی مردم و مسئولان باشد.

شاهرخی با اعلام اینکه استان همدان یکی از بهترین ظرفیت‌های رسانه‌ای کشور را دارد، تاکید کرد: افراد شاخصی در رسانه های استان فعالیت می‌کنند گرچه ممکن است اختلاف سلیقه نیز وجود داشته باشد که لازمه و پیش‌برنده کار است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در راستای جهش تولید حدود ۷۰ پروژه تعریف شده است، افزود: بخش خصوصی با ۸ هزار میلیارد تومان برای به ثمر رسیدن این پروژه ها سرمایه گذاری می‎کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1388970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =