استاندار همدان: دستگاه‌های اجرایی، مطالبات رسانه‌ها در سال ۹۷ را هر چه سریع‌تر پرداخت کنند

استاندار همدان گفت: اهمیت و نقش رسانه ها در توسعه استان بسیار خطیر است/ مدیران اجرایی استان تعامل و همکاری لازم را با رسانه ها، داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین همدان ؛ سید سعید شاهرخی، که درجلسه با هیات مدیره خانه مطبوعات استان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: اهمیت و نقش خطیر رسانه‌ها در توسعه استان بر کسی پوشیده نیست.

استاندار همدان، بر همکاری و تعامل مدیران واجرای مصوبات سند اطلاع رسانی استان تاکید کرد و افزود: دستگاههای اجرایی مطالبات نشریات در سال ۹۷ را پرداخت کنند و تعامل با رسانه ها ‌و گزارش اقدامات انجام شده به مردم را در اولویت کارهای خود قرار دهند.

شاهرخی با اعلام اینکه نقش انکار ناپذیر رسانه ها در اطلاع رسانی بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: هر کسی که در دستگاههای اجرایی غیر از این باور دارد باید در رفتار خود تجدیدنظر کند.

وی ارتباط خوب و دوسویه با مخاطبین را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: در غیر این صورت هزینه های مادی و معنوی افزایش و اثر بخشی و موفقیت در این حوزه کاهش خواهد یافت.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه اگر افکار عمومی را متوجه واقعیت ها بکنیم، حتما بازخورد و بازدهی اقدامات بسیار موثر خواهد بود، اظهار داشت: هدف و مسئولیت 550 نفر از پرسنل روابط عمومی های دستگاههای اجرایی استان نیز باید همین باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1281740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =