برگزاری جشنواره شعر طنز مجازی در قزوین

جشنواره شعر طنز مجازی با عنوان # بیرون_ خبری _نیست! در قالب فیلم کوتاه در قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمد حسین اسماعیلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با همکاری یکی از مؤسسه‌های فرهنگی و هنری، جشنواره شعر طنز مجازی را برگزار می‌کند. 
او افزود: جشنواره شعر طنز مجازی با عنوان # بیرون_ خبری _نیست! در محورهای کرونا و قرنطینه، بهار کرونایی، کرونا و دید و بازدید، فاصله گذاری اجتماعی، در خانه بمانیم برگزار می‌شود.
اسماعیلی درخصوص شرایط شرکت در جشنواره تصریح کرد: شرکت کنندگان می تواننداشعار خود را در قالب فیلم کوتاه حداکثر ۵ دقیقه ای به صورت افقی فیلمبرداری و با هشتک # بیرون خبری نیست در یکی از شبکه های مجازی بارگزاری کرده و لینک آن را برای داوری به آدرس صفحه TANZMAJAZI در اینستاگرام جشنواره ارسال کنند.  
او اظهار کرد: شاعران و شرکت کنندگان در استفاده از قالب‌های شعری اعم از غزل، مثنوی، چارپاره، دوبیتی، نیمایی و سپید محدودیتی ندارند و می‌توانند در قالب‌های مختلف آثار خود را ارائه کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین یادآور شد: آثار ارائه شده پس از جمع آوری و پایش، توسط داوران مورد ارزیابی قرار گرفته و در نهایت به آثار برتر جوایزی اهدا می شود.
این مقام مسئول گفت: جوایز جشنواره برای نفرات اول تا سوم لوح تقدیر و جایزه نقدی ۳ تا ۶میلیون ریالی است و توسط دبیرخانه جشنواره به غیر از بخش ویژه، به انتخاب هیأت داوران از بین آثار ارسالی به ۵ اثر هرکدام مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به همراه لوح تقدیر اهدا می شود.
به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مهلت ارسال آثار تا ۱۰خرداد است و علاقه مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در قزوین، بلوار آزادگان، چهارراه غیاث آباد معاونت فرهنگی رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کنند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1389452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =