پاشنه آشیل قزوین، فرهنگ کار جمعی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان معتقد است پاشنه آشیل در قزوین، فرهنگ کار جمعی است و باید افق نگاه در قزوین گسترش یابد.

 به گزارش خبرآنلاین از قزوین؛ محمد حسین اسماعیلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین که با حضور در دفتر خبرگزاری خبرآنلاین قزوین، در جریان فعالیت‌های این خبرگزاری  قرار گرفت، گفت: اهالی رسانه قزوین از ظرفیت مناسبی برخوردار هستند که با پرهیز از رقابت ناسالم، به صورت هدفمند و حرفه ای فعالیت کنند.
او افزود: هرچند نبود نگاه فعالیت جمعی در کل جامعه دیده می‌شود؛ اما در قزوین نمود بیشتری دارد؛ در واقع با وجود ظرفیت بالای فرهنگی، پاشنه آشیل در قزوین، نبود فرهنگ کار جمعی است که باید در این زمینه بازنگری درونی صورت گیرد.
 اسماعیلی خاطرنشان کرد: اگر افق نگاه در قزوین گسترده شود و فرهنگ منفعت جمعی بر فردی برتری داده شود، قطعاً قزوین آینده درخشانی دارد.
مدیرکل ارشاد قزوین با اشاره به فعالیت انجمن ها و تشکل های فرهنگی و هنری گفت: انجمن ها باید بستری برای همه سلایق باشند و از نگاه‌های تک سویه و حذفی جلوگیری کنند؛ در واقع پذیرای همه نگرش‌ها باشند و به جای تخریب، با مطالبه گری از دولت، تشکل های خود را تقویت کنند.
او در ادامه، از اداره فرهنگ و ارشاد به عنوان تنها متولی فرهنگ و رسانه نام برد که درصدد است، ساز و کاری ایجاد کند تا خانه مطبوعات با حفظ استقلال، در ماهیت تشکل صنفی، از حقوق همصنفان خود دفاع کند.
 به گفته اسماعیلی، اداره ارشاد قزوین، برای تقویت  خانه مطبوعات برنامه هایی از جمله آموزش و تشکیل بانک اطلاعاتی  در دستور کار دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1392891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =