۳۳۰هزار تن گندم از اراضی کشاورزی قزوین برداشت می‌شود

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین پیش بینی کرد در سال زراعی جاری بیش از ۳۳۰هزار تن گندم از مزارع کشاورزی استان قزوین برداشت شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ فاطمه خمسه، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در دیدار با حاجیان فرمانده انتظامی استان که با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و معاونین این سازمان انجام شد گفت : با برنامه ریزی انجام شده؛ پیش بینی می‌شود از این میزان گندم تولیدی درمزارع کشاورزی بیش از ۲۲۰هزار تن بصورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شود.
به گفته او؛ درسال جاری بیش از۱۵۴هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به زیر کشت گندم رفته است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه  ضمن تقدیر و تشکر از نیروی انتظامی و پلیس  راهور در مشارکت در امر پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی گفت: از ابتدای اجرای طرح پلاک گذاری تاکنون ۵۰۲۸دستگاه ماشین آلات کشاورزی در استان پلاک گذاری شده است.
خمسه افزود : بر اساس اطلاعات راهور؛  از این میزان ۲۷۲۵دستگاه ماشین آلات کشاورزی تا پایان سال گذشته پلاک گذاری شده است.
این مقام مسئول تاکید کرد :  در حال حاضر ۴۸۹۶دستگاه ماشین آلات کشاورزی در استان فاقد پلاک هستند که تا پایان سال جاری پلاک گذاری می شوند.
او در ادامه با اشاره به لزوم حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی گفت : از هر گونه تغییر کاربری ازارضی کشاورزی و باغی جلوگیری می‌شود.
خمسه از همکاری و تعامل خوب اداره کل دادگستری و نیروی انتظامی در صیانت از اراضی کشاورزی تقدیر و تشکر کرد .
فرمانده انتظامی استان قزوین هم در این دیدار گفت: توسعه زیر بنایی استان با حضور موثر نیروی انتظامی امکانپذیراست.

حاجیان در ادامه بر همکاری، تعامل و مشارکت نیروی انتظامی با دستگاههای اجرای به ویژه جهادکشاورزی در زمینه امنیت غذایی و صیانت از اراضی کشاورزی تاکید کرد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1393782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =