استاندار آذربایجان‌غربی، رفتنش را تکذیب کرد

استاندار آذربایجان‌غربی با رد شایعات مبنی بر استعفا یا رفتنش از سمت استانداری این استان گفت: جدی تر از روز اول، با قدرت به کارم ادامه می‌دهم و تا این لحظه هیچ خبری از رفتن نیست.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، محمدمهدی شهریاری در نخستین نشست فرمانداران استان گفت: یکی از بسترهای بهبود وضعیت اشتغال و اقتصاد را احصای فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان‌هاست و نباید بروکراسی‌های اداری مانع دلسردی سرمایه گذاران شود. بهبود محیط سرمایه گذاری و حذف موانع اداری در این مسیر جزو وظایف فرمانداران است.

استاندار آذربایجان‌غربی در خصوص حواشی روز تودیع فرماندار میاندوآب نیز با رد ادعای امام جمعه این شهرستان گفت: چطور می شود کسی که باید الگوی عدالت و راستی باشد چنین دروغ بزرگی بر زبان بیاورد؟ بیان چنین دروغ‌هایی و وارد ساختن اتهامات ناروا به مسئولین جایگاه عدالت و صداقت را زیر سوال می برد.

شهریاری با اشاره به اینکه وظیفه داریم تا لحظه ای که در مسند خدمت به مردم هستیم با تمام توان کار کنیم افزود: برخی افراد که همواره عقب ماندگی و توسعه نیافتگی استان جزو علاقمندی آنهاست هر روز شایعاتی را مطرح می سازند. بنده همچو روز نخست قبول مسئولیت و حتی جدی تر از آن روز با قدرت به کارم ادامه می دهم و تا این لحظه هیچ خبری از رفتن نیست.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1396744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =