تشدید نظارت‌ها مانع تخریب باغات در شهرهای استان سمنان شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: تشدید نظارت‌ها و اِعمال رویه‌های قانونی از سوی مسئولان ارشد استان مانع تخریب باغات در مناطق شهری استان سمنان در یکسال گذشته شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، دکتر منوچهر فخری روز دوشنبه در نشست بررسی مسائل مربوط به طرح جامع شهر شهمیرزاد در سالن جلسات ساختمان معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری افزود: حفاظت از باغات در مناطق شهری استان به صورت جدی در یکسال اخیر در دستور کار قرار گرفت و با کمک شهرداری و دیگر دستگاه های اجرایی مربوط توفیق های خوبی حاصل شد.
وی خاطر نشان کرد: باغات شهرهای سمنان، شاهرود ، شهمیرزاد و... با برخورد قاطع با متخلفان و اجرای طرح های قانونی حفظ شد و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان تخریب باغات شهرها را به عنوان خط قرمز می داند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در ادامه این نشست در ارتباط با تصویب طرح جامع شهر شهمیرزاد افزود: با انجام فرایند اداری ، این طرح در هفته آینده برای تصویب به شورای برنامه ریزی استان سمنان ارسال می‌شود.
فخری با بیان اینکه هدف از تصویب طرح جامع شهمیرزاد افزایش رفاه مردم شریف منطقه است، گفت: تاخیر در تصویب این طرح باعث سوءاستفاده برخی افراد سودجو شده است.
وی اضافه کرد: شهر شهمیرزاد به دلیل فقدان طرح جامع در سال‌های گذشته با مشکلاتی مواجه بوده اما در یکسال گذشته با پیگیری های مستمر، مسیر خوبی برای توسعه این شهر گردشگری استان پیموده شده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: تمامی مسئولان مربوط در تصویب این طرح احساس مسئولیت کنند و با رفع مشکلات زیرساختی ، شهمیرزاد به جایگاه واقعی در گردشگری بین المللی دست یابد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1397535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =