زمان افتتاح پروژه پل قدس اردبیل مشخص شد

استاندار اردبیل گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده و موافقت سازمان برنامه‌وبودجه قرار است ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار دولتی برای تکمیل پروژه پل قدس اردبیل اختصاص یابد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، اکبر بهنامجو با بیان اینکه ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار دولتی برای پروژه پل قدس اردبیل اختصاص می‌یابد، اظهار کرد: با تخصیص این اعتبار و منابع شهرداری، پل قدس تا پایان امسال تکمیل و آماده افتتاح خواهد شد. ‌وی در مورد چهار خطه محور اردبیل – سرچم نیز خاطرنشان کرد: ۲۵ کیلومتر از این مسیر امسال عملیاتی و به بهره‌برداری خواهد رسید.

اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومانی برای چهار بانده کردن محور اردبیل- سرچم‌

استاندار اردبیل بابیان اینکه از محل ماده ۵۶ و با نظر مساعد رئیس سازمان برنامه‌وبودجه ۲۰۰ میلیارد تومان به چهار خطه اردبیل – سرچم اختصاص می‌یابد، گفت: قرار است از سمت سه‌راهی سرچم به اردبیل عملیات چهار خطه شروع شود تا شاهد سرعت گرفتن اجرای این بزرگراه در محور اصلی اتصال استان به مرکز کشور باشیم.

46

بهنامجو به سفر روز گذشته نوبخت به اردبیل و بازدید از ایستگاه راه‌آهن اشاره کرد و افزود: ایستگاه راه‌آهن اردبیل در چند جبهه کاری در حال تکمیل است و با قول مساعد معاون رئیس‌جمهور راه‌آهن اردبیل هیچ مشکل اعتباری در سال جاری نخواهد داشت.

وی بیان کرد: یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار امسال راه‌آهن به‌صورت ۱۰۰ درصد تخصیص می‌یابد تا در کنار ریل‌گذاری از هر دو سمت این پروژه در نیمه اول سال آینده افتتاح شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1397941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =