۱۰ پروژه مشارکتی در اردبیل در حال اجراست

حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل گفت: بیش از ۱۰ پروژه مشارکتی در قالب مجموعه‌های خدماتی، تجاری و مسکونی در مناطق مختلف استان در حال اجرا است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، محبوب حیدری اظهار کرد: در قالب این پروژه‌های مشارکتی ۲۲۴ واحد مسکونی، ۲۹۷ واحد تجاری و ۵۵ واحد خدماتی با زیربنای ۵۷ هزار و ۳۱۱ مترمربع و به ارزش یک هزار و ۴۶۶ میلیارد ریال در حال اجرا است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به پروژه‌های اجرایی مشارکتی در سطح استان اظهار کرد: این پروژه‌ها در شهرک نیایش، میر اشرف، فاز سه کارشناسان، مسکونی ولایت، آزادگان و تجاری – خدماتی ولایت و همچنین پروژه مشارکتی شهرک مهر در پارس‌آباد و مشکین‌شهر در حال اجرا است.

حیدری آخرین وضعیت مسکن مهر را یادآور شد و گفت: کل برنامه مسکن مهر استان اردبیل ۴۱ هزار و ۳۷۸ واحد با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال بوده است.

وی گفت: از این تعداد ۴۰ هزار و ۷۲۶ واحد به اتمام رسیده و مابقی نیز به تعداد ۳۳۶ واحد در مرحله تکمیل و تحویل به متقاضیان است.

ثبت‌نام برای یک هزار و ۵۰۴ واحد مسکن ملی در اردبیل

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به پروژه اقدام ملی مسکن نیز اشاره کرد و افزود: ثبت‌نام مرحله اول در سطح استان به تعداد یک هزار و ۵۰۴ واحد انجام‌شده تا با تخصیص ۵۳ هزار و ۳۹۶ مترمربع زمین باقابلیت احداث یک هزار و ۵۰۴ واحد اجرایی و عملیاتی شود.

حیدری بیان کرد: در شهرستان اردبیل و با محوریت شرکت توسعه‌گران عمران قرارداد احداث ۵۴۰ واحد به امضا رسیده و این پروژه در مرحله اخذ پروانه و خاک‌برداری است.

وی تصریح کرد: در سایر شهرهای استان به‌ویژه شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت این طرح با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال پیگیری است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل پروژه‌های واگذارشده به ستاد اجرایی فرمان امام را یادآور شد و بیان کرد: ۳۲۰ واحد در شهرک اندیشه، ۱۵۰ واحد در خیابان دارو پخش و ۷۰ واحد نیز در خیابان کارگران به همت ستاد اجرایی فرمان امام عملیاتی خواهد شد.

حیدری از اخذ پروانه ساختمانی ۵۴۰ واحد و اجرای عملیات پی‌کنی در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: امیدواریم در مناطق مختلف استان این پروژه‌ها اجرایی و عملیاتی شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1397946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =