تجهیز مرکز آموزشی_درمانی آیت‌الله کاشانی شهرکرد به سی‌تی‌ اسکن ۱۶ اسلایس

معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از خرید و استقرار یک دستگاه سی‌تی اسکن ۱۶ اسلایس برای استفاده در مرکز آموزشی_درمانی آیت‌الله کاشانی شهرکرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، دکتر علی‌ضامن صالحی‌فرد افزود: با استفاده از این دستگاه می‌توان اغلب سی‌تی های مورد نیاز بیماران را انجام داد و با توجه به کیفیت بالای تصاویر دستگاه سی‌تی اسکن ۱۶ اسلایس به پزشک معالج برای تشخیص سریع‌تر و دقیق‌تر بیماری کمک می‌کند.
وی با اشاره به اینکه جهت خرید دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد پیگیری‌های متعددی از حدود یک سال قبل انجام گرفته است، عنوان کرد: پس از مکاتبات متعدد و مراجعات حضوری مسؤولین دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درنهایت موافقتنامه خرید این دستگاه از طریق هیات امنای صرفه‌جویی ارزی با ارز دولتی اخذ شد.
دکتر صالحی‌فرد خاطرنشان کرد: سپس با پیگیری‌های بسیار انجام گرفته از سوی مقامات دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، ۵ ماه قبل قرارداد خرید دستگاه با هیات امنا صرفه‌جویی ارزی بسته و ۵۰ درصد مبلغ قرارداد همزمان با انعقاد قرارداد توسط دانشگاه واریز شد.
معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد عنوان کرد: پس از آن با مراجعات حضوری و مداوم توسط مسؤول اداره تجهیزات پزشکی دانشگاه و پیگیری‌های بسیار، تحویل دستگاه سی‌تی اسکن به مجموعه بهداشت و درمان شهرکرد در اولویت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هیات امنا صرفه‌جویی ارزی قرار گرفت.
وی تاکید کرد: همچنین با رایزنی‌های انجام گرفته از سوی مقامات دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با هیات امنای صرفه‌جویی ارزی و شرکت مربوطه یکی از بهترین برندهای تولیدکننده دستگاه سی‌تی اسکن ۱۶ اسلایس برای شهرکرد در نظر گرفته شد.
دکتر صالحی‌فرد عنوان کرد: در نهایت پس از تکمیل فوری وجه مورد نیاز خرید این دستگاه کاربردی از سوی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و اخذ تاییدیه‌های لازم در هیات امنا توسط اداره تجهیزات پزشکی، دستگاه از گمرک ترخیص و امروز به بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکر د تحویل شد، به زودی و پس از تهیه تجهیزات لازم و آماده شدن سایت استقرار، دستگاه در بیمارستان نصب و برای خدمت‌رسانی به شهروندان چهارمحال و بختیاری مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1398646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =