مشترکان اردبیلی ۷۲میلیارد به شرکت برق بدهکار هستند

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل به رعایت الگوی مصرف توسط مشترکان تاکید نمود و همچنین به تشریح نقش مشارکت مردم در پرداخت قبوض جهت استمرار ارائه خدمات تامین برق پرداخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، حسین قدیمی در این برنامه به تولید انرژی برق اشاره کرد و اظهار داشت : تولید برق ماهیتی پیوسته دارد و قابل ذخیره شدن نمی باشد و اگر مصرف بیش از تولید باشد و مدیریت مصرف اعمال نشود به ناچار خاموشی اتفاق خواهد افتاد.

وی افزود : به ازاء هر یک درجه افزایش دما ، ۱۵۰۰ مگاوات مصرف برق افزایش می یابد که بیشترین علت آن استفاده از وسایل سرمایشی است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت : در چنین شرایطی برای تأمین برق پایدار، بیش از هر زمان دیگر به مدیریت مصرف برق نیازمندیم.

حسین قدیمی در این برنامه از مشترکان بخش‌های مختلف خانگی ، تجاری ، مجتمع‌های تولیدی و صنعتی و کشاورزان تقاضا کرد تا با پیش گرفتن راهکارهای مدیریت مصرف برق به ویژه در ساعت‌های اوج بار از (ساعت ۱ لغایت ۵ عصر ) اوج بار روز و ( ۷ لغایت ۱۱ شب) اوج بار شب ، کارکنان صنعت برق را در ارائه هرچه بیشتر خدمات و تأمین برق پایدار یاری و از بروز محدودیت‌های خاموشی ناخواسته که به دلیل افزایش بیش از حد مصرف برق رخ می‌دهد، جلوگیری نمایند.

وی در ادامه به نحوه قرائت کنتور توسط مشترکین پرداخت و دراین خصوص راهنمایی های لازم را ارائه نمود.

حسین قدیمی در پاسخ به سوال مجری در رابطه با افزایش بهای برق مصرفی گفت : در سالجاری در انشعاب برق افزایش قیمت نداشتیم ولی در هزینه برق بر اساس مصوبه هیئت دولت از اول اردیبهشت ۷% هزینه برق مصرفی افزایش داشته است .

وی عنوان کرد : درآمد شرکتهای توزیع از هزینه برقراری انشعاب و نیز هزینه برق مصرفی مشترکان تامین می شود .

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل اظهار داشت : در حال حاضر مشترکان استان اردبیل ۷۲ میلیارد تومان به شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل بدهکار هستند .

۲۱ میلیاد تومان مشترکان خانگی

۲۰میلیارد تومان مشترکان کشاورزی و پمپاژهای چاههای کشاورزی

۱۱ میلیارد تومان صنایع

۱۲ میلیارد تومان مشترکان تجاری و ۸ میلیارد تومان مشترکان عمومی و اداری که ضروری است مردم در جهت تامین برق، قبوض برق خود را در مهلت مقرر پرداخت نمایند .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1398934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =