۱۴قرارداد راکد در شهرکهای صنعتی قزوین تعیین تکلیف شد

خانپور گفت: در راستای فعال سازی قراردادهای واگذاری حق بهره برداری راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان ۱۴قرارداد واگذاری در جلسه هیئت حل اختلاف و داوری استان مطرح و بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حمیدرضا خانپور، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین بعد از پایان اولین جلسه هیئت حل اختلاف و داوری در سال جاری گفت: در این جلسه تعیین تکلیف ۱۴قرارداد و پرونده راکد واگذاری حق بهره برداری واحدهای تجاری خدماتی در شهرکهای صنعتی کاسپین۱ و کاسپین۲( آبیک ) و آوج با حضور متقاضیان بررسی شد که دو قرارداد راکد منجر به فسخ شد و ۱۲پرونده‌ مطرح شده در هیات برابر رای داور و حکم مرضی الطرفین و نماینده سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران منجر به اعطای مهلت جهت انجام تعهدات شد.
او تصریح کرد: تمامی قراردادهای مذکور مربوط به متقاضیانی است که علیرغم تخصیص زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هیچگونه ساخت و سازی در زمین صنعتی تحویلی انجام نداده‌اند و آن را سالیان متمادی راکد نگه داشته‌اند.
خانپور با اشاره به آزادسازی اراضی شهرکها و نواحی صنعتی بیان کرد: در طول سه سال گذشته با برگزاری هفت جلسه هیئت حل اختلاف و داوری و رسیدگی ۹۱پرونده قرارداد راکد، آزادسازی و خلع ید۲۱هکتار زمین صنعتی از اراضی راکد اقدام شده و در راستای جذب سرمایه گذاران صنعتی دارای اهلیت، مجددا به متقاضیان واجد صلاحیت واگذار می شوند.
این مقام مسئول بیان کرد: متقاضیانی که در موعد مقرر نسبت به ارائه نقشه‌ها و اخذ مجوز ساخت و ساز اقدام نکرده و در قطعه زمین صنعتی تحویلی شروع به ساخت و ساز نکنند و زمین‌های صنعتی خریداری شده را راکد نگه دارند، طبق دستورالعمل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی کشور با آنان برخورد قانونی صورت می گیرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1398939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =