۰ نفر
۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴
جرائم سایبری در قم ۱۱ درصد کاهش پیدا کرد

فرمانده نیروی انتظامی استان قم بابیان اینکه درجرایم سایبری با کاهش ۱۱ درصدی مواجه بودیم، گفت: راه‌اندازی شهر هوشمند در شهر مقدس قم، ضمن صیانت از کارکنان سبب موفقیت در اجرای وظایف محوله است.

به گزارش خبرآنلاین از قم : سردار سید محمود میر فیضی در دیدار با آیت‌الله علیرضا اعرافی که در دفتر مدیر حوزه‌های علمیه برگزار شد، اظهار داشت: بسیاری از موضوعات امنیتی را می‌توان با راهکارهای اجتماعی حل کرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم با اشاره به اهمیت دیدار با مراجع و علما افزود: تلاش می‌کنیم با استفاده از رهنمودهای علما و مراجع در انجام وظایف محوله پرفروغ‌تر ظاهر شویم.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت‌های نیروی انتظامی ادامه داد: نیروی انتظامی در عرصه هوشمند سازی نظارتی بحث روان‌سازی ترافیکی را بیش‌ازپیش جدی گرفته تا بتوانیم در عرصه فرهنگ‌سازی اقدامات مؤثرتری انجام دهیم.

میر فیضی گفت: در شهر قم در جرایم سایبری با کاهش ۱۱ درصدی مواجه بودیم، ۸۸۵ هزار سایت، کانال و بستر فضای مجازی مجرمانه شناسایی شد که بالغ‌بر ۷۰ درصد آن در اینستگرام شکل‌گرفته و همچنان نظارتی بر روی آن وجود ندارد.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم ادامه داد: نیروی انتظامی در راستای عمل به وظایف ۲۱ گانه خود، پیوست‌های پژوهشی را در دستورکارقرار داده است، ازجمله نهادینه‌سازی پاسخگویی و مطالبه گری، وظیفه‌مندی، ابزار شناسی، گفتمان سازی و جریان سازی فکری است.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت گشت هوشمند نیروی انتظامی، خاطرنشان کرد: راه‌اندازی شهر هوشمند در شهر مقدس قم، ضمن صیانت از کارکنان سبب موفقیت در اجرای وظایف محوله است.

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1399931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =