جزئیات نخستین جلسه مجمع نمایندگان استان کرمان با استاندار / صحبتی از تغییر استاندار نشد

نایب رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در تشریح نخستین جلسه مجمع نمایندگان با استاندار کرمان گفت: در این نشست مشکلات و مسائل مهم و قابل توجه استان مطرح و صحبتی از تغییر استاندار نشد.

به گزارش خبرآنلاین از کرمان : عفت شریعتی‌کوهبنانی  با اشاره به اینکه نخستین جلسه مجمع نمایندگان استان کرمان با استاندار کرمان در تهران برگزار شد اظهار داشت: در این نشست مشکلات و مسائل مهم و قابل توجه استان مطرح شد، نمایندگان استان توضیحاتی در رابطه با وضعیت حوزه انتخابیه خود به استاندار کرمان گزارش دادند.

وی با بیان اینکه مسائل مهمی است که باید مدنظر استاندار کرمان برای برطرف کردن مشکلات و توسعه استان قرار می‌گرفت گفت: استاندار نیز در صحبت‌های مفصلی گزارشی از استان به مجمع نمایندگان استان ارائه کرد و در این نشست ظرفیت‌ها و استعدادهای استان در مناطق و شهرستان‌های مختلف مورد بررسی و بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

نایب رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با اشاره به اینکه امیدواریم با همراهی و وحدت رویه بین نمایندگان و همکاری با استاندار کرمان در جهت برطرف شدن مشکلات گام‌های اساسی برای استان برداشته شود افزود: استاندار کرمان برای برطرف کردن موارد مطرح شده از سوی نمایندگان قول همکاری داد و از طرفی نمایندگان استان نیز با تعامل قول همکاری به استاندار کرمان برای پیگیری موضوعات دادند.

وی با بیان اینکه همراهی و همدلی مجمع نمایندگان استان با استاندار و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی استان می‌تواند در پیشبرد اهداف مهم فرهنگی و اقتصادی بسیار تاثیرگذار باشد خاطرنشان کرد: جهش تولیدی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند در دستور کار مجمع نمایندگان استان کرمان است تا با همکاری استاندار کرمان محقق شود.

شریعتی‌کوهبنانی نخستین جلسه مجمع نمایندگان استان کرمان با استاندار را بسیار خوبی ارزیابی کرد و افزود: در این جلسه مسائل کلان استان نیز که مورد نظر همه نمایندگان استان بود به نوعی تشریک مساعی شد، مسائل منطقه‌ای نیز در سطح کشور مورد اظهارنظر نمایندگان استان قرار گرفت که امیدواریم این جلسه زمینه برگزاری نشست‌های بعدی مجمع نمایندگان استان با استاندار کرمان را فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه مجمع نمایندگان استان کرمان به هیچ وجه در زمینه تغییر مدیران استان ورود پیدا نمی‌کند اظهار داشت: مدیران استان را باید استاندار بر اساس توانمندی و نیازهای هر منطقه و دانایی آنها نسبت به استعدادها و ظرفیت‌ها در نظر بگیرند و مجمع نمایندگان با مجریان امور همراهی دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی و نمایندگان استان کرمان از منظر قانون‌گذاری نظارت بر اجرای قوانین را دارد و در این زمینه همکاری خواهیم کرد گفت: صحبتی در رابطه با تغییر مدیریت استان و یا مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در این جلسه نشد.

نایب رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان تاکید کرد: نمایندگان استان کرمان بر این نکته تاکید داشتند که مدیران استان باید با نیازها و مشکلات استان آگاهی داشته و روحیه آنها یک روحیه جهادی باشد تا کاستی‌های استان جبران شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1400255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =