۰ نفر
۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
فراخوان اعزام مشمولان در تیرماه ۱۳۹۹

معاون وظیفه عمومی استان از فراخوان اعزام مشمولان در تیرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"سیدشجاع زیلابی" در تشریح جزئیات این خبر گفت: تمامی مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم تیر ماه ۹۹ و همچنین مشمولان دارای مدرک تحصیلی دیپلم و زیردیپلم دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ سوم تیر ماه ۹۹ می‌بایست راس ساعت ۷ صبح روز یکشنبه مورخه یکم تیرماه سال جاری در محل معاونت وظیفه عمومی استان به آدرس( شهرکرد - جاده منظریه - جنب ساختمان پلیس راهنمایی و رانندگی استان) حاضرشده تا به خدمت مقدس سربازی اعزام شوند.

معاون وظیفه عمومی استان افزود: با توجه به عدم ارسال پستی برگه آماده به خدمت برای مشمولان و اینکه برگه معرفینامه مشمولان به مراکز آموزشی از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی(پلیس+۱۰) صادر می شود، آن دسته از مشمولانی که تاکنون به هر دلیل موفق به دریافت برگه معرفینامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح نشده اند، برای دریافت معرفینامه می توانند به یکی از دفاتر مذکور مراجعه کنند.

وی ادامه داد: اعزام مشمولان به مراکز آموزش، براساس طرح فاصله گذاری اجتماعی و انجام تمامی تمهیدات بهداشتی و غربالگری در بدو ورود مشمولان به وظیفه عمومی استان و مراکز آموزش انجام می شود و در صورت مشاهده مشمولی که مشکوک به بیماری باشد، از اعزام وی خودداری می شود، بنابراین خانواده ها به هیچ عنوان نگران وضعیت سلامتی عزیزان خود نباشند.

معاون وظیفه عمومی استان اضافه کرد: عدم حضور به موقع مشمولان در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیتهای اجتماعی را برای آنان در برخواهد داشت.

سرهنگ "زیلابی" بیان داشت: تمامی مشمولان می بایست اوراق مربوط به اعزام به خدمت از قبیل برگه آماده به خدمت، برگه واکسیناسیون، برگه معرفینامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح و سایر مدارک مورد نیاز از جمله روگرفت شناسنامه و کارت ملی را در زمان اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.
معاون وظیفه عمومی استان خاطرنشان کرد: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی ناجا به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی sarbazvazifeh @ از آخرین اخبار مطلع شوند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1401301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =