۰ نفر
۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
نامه انصارالله یمن به حماس

ایسنا نوشت: اعضای شورای سیاسی انصارالله یمن در دیدار با اعضای حماس بر جایگاهی که مسئله فلسطین نزد یمنی‌ها دارد تأکید کردند.

به گزارش شبکه خبری المیادین، فضل ابوطالب و عبدالله هاشم السیانی، از اعضای دفتر سیاسی انصارالله یمن با معاذ ابوشماله، کاردار دفتر حماس در یمن و عبدالله هادی، مسئول روابط سیاسی و عمر السباخی، مدیر دفتر این جنبش در صنعا دیدار کردند.

در این دیدار ابوطالب و السیانی نامه ای را به اعضای حماس برای تحویل به اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس به کاردار دفتر این جنبش دادند.

اعضای شورای سیاسی انصارالله در این دیدار به جایگاهی که مسئله فلسطین به عنوان اولین مسئله جهان عرب نزد یمنی‌ها دارد، اشاره کردند.

آن‌ها تأکید کردند: تجاوز و محاصره یمن به دلیل موضع مردم یمن در فلسطین و تأیید حرکات مقاومت در فلسطین، لبنان و دیگر کشورها و مخالفت با سلطه‌جویی آمریکا و اسرائیل بر مردم است.

ابوشماله نیز از توجه مردم یمن و رهبری آن به ویژه عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله با مردم فلسطین و مسئله عادلانه آن علیه طرح‌های صهیونیستی و آمریکایی قدردانی کرد.

وی درباره عادی‌سازی روابط برخی نظام‌های عربی با اسرائیل گفت: این امر هرگز بر مسئله فلسطین تاثیر نخواهد گذاشت.

کاردار دفتر حماس گفت: این نظام‌های مزدور هراندازه به دشمن اسرائیلی خدمت کنند از طرح‌ها و توطئه‌هایش در امان نخواهند بود.

310 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1415182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =