مراسم رونمایی از المان ورودی شهر یاسوج برگزار شد

با حضور شهردار یاسوج و کارکنان این دستگاه مراسم رونمایی از المان ورودی شهر یاسوج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج؛به نقل از روابط عمومی شهرداری یاسوج ، نستهن مقدم در این مراسم گفت : المان ورودی شهر قبلا فاقد زیبایی هویت و مفهوم بود که با همفکری هنر مندان استان حذف شد که نصب این المان در راستای زشت زدایی انجام گرفت.
مقدم با بیان اینکه المان جدید در تمامی ابعاد کاملا فنی نصب و اجرا شد تا زیبا سازی رنگ و چهره ورودی شهر شکل و شمایل زیباتری به خود بگیرد اظهار داشت:المان قبلا بلحاظ مشکلات فراوان ،نه اسم المان را می شد به آن نهاد و از لحاظ حجم مناسب شهر نبود .

نستنهن مقدم ادامه داد : المان قبلی علاوه بر اینکه زیبایی خاصی نداشت عملا طبیعت زیبای شهر را استتار کرده بود .

مقدم اضافه کرد : عمول و مرسوم شده است که در همه شهرهای کشور از اسم لاتین شهر استفاده شود ، که در تمامی ابعاد المان جدید استاندارد است و از نظر ارتفاع و فنداسیون بدون انحراف سر بسمت بالا و یا پایین بصورت مستقیم این تابلو را نظاره کنند .

شهردار یاسوج عنوان کرد: در گردهمایی که در هتل آزادی با حضور تقریبا همه اصحاب هنر و صاحب نظران برگزار شد ، تاکید بر حذف این زشتی از ورودی شهر یاسوج بود.

مقدم گفت : پشت این المان یک فضای بسیار خوبی دارد که انشالله باز هم در خصوص چگونگی استفاده از این فضا از صاحب نظران نظر خواهی خواهیم کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1421139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =