۰ نفر
۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸
۵ ترفند برای انجام نقاشی ساختمان بهتر

نقاشی ساختمان یکی از قدیمی ترین و بهترین روش هایی است که برای زیبایی دیوارها و دکوراسیون داخلی میتوان انتخاب نمود و با توجه به اینکه طیف های گسترده ای از رنگ ها بدین منظور مورد استفاده قرار میگیرد میتواند زیبایی و جلوه بی بدیلی را برای دکوراسیون شما ایجاد کند. اما نقاشی ساختمان رمز و رازی دارد که تنها یک نقاش ساختمان حرفه ای به آن آگاه است. در ادامه قصد داریم تا رمز و راز نقاشی ساختمان را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید بر اساس آنها یک رنگ آمیزی حرفه ای را شاهد باشید.

ترک و هر گونه تو رفتگی باید برطرف شود

یکی از رمز و راز نقاشی ساختمان که هر نقاشی باید اول از هر چیز به آن توجه ویژه ای داشته باشد بر طرف نمودن هر گونه ترک و توررفتگی بر روی سطح میباشد. هر سطحی را که قصد داشته باشید تا رنگ آمیزی کنید ابتدا باید از هر گونه تو رفتگی و ترک پاکسازی کنید. این کار برای یک نقاش ساختمان انرژی و زحمت زیادی را در پی دارد اما این زحمت و انرژی صرف شده بی نتیجه نخواهد ماند و در آخر و پایان کار نتیجه آنرا خواهید دید. بعد از اتمام نقاشی ساختمان  هیچگونه  اعوجاجی را بر روی سطح شاهد نخواهید بود و رنگ آمیزی بر روی سطحی صاف انجام خواهد شد. برخی از نقاشان ساختمان که بصورت حرفه ای در این زمینه فعالیت میکنند حتی چندین روز از وقت و انرژی خود را برای بر طرف نمودن تو رفتگی و ترک ایجاد شده بر روی سطح صرف میکنند تا نتیجه مناسبی نیز حاصل شود.

نقاش ساختمان بهتر است سمباده زنی  را در دو مرحله انجام دهد

سمباده زنی یکی از مهمترین مراحل نقاشی ساختمان است که بستری را برای رنگ آمیزی آماده میکند. سمباده زنی برای صاف کردن سطح مورد نظر انجام میشود و میتوان با این روش سطحی بسیار صاف را پدید آورد که مطمئنا رنگ نیز به خوبی بر روی آن خواهد نشست. به طور کلی سمباده زنی بهتر میتواند این مزیت را ایجاد کند تا عمر و دوام رنگ بر روی سطح دو چندان افزایش یابد و تا مدت های طولانی که ممکن است به چند سال بینجامد نیازی به رنگ آمیزی نداشته باشد.

نقاش ساختمان حرفه ای بهترین رنگ را انتخاب میکند

رنگی که برای نقاشی ساختمان انتخاب و مورد استفاده قرار میگیرد باید متناسب با دیگر اجزای دکوراسیون، نور محیط و همچنین متناسب با سلیقه مالک ساختمان باشد که البته سلیقه ای عمل کردن نمیتواند نتیجه خوبی را در پی داشته باشد. یک نقاش ساختمان که سابقه طولانی در زمینه رنگ آمیزی داشته باشد به خوبی میداند که چه رنگی را بر اساس فضای موجود انتخاب و به کار برد. رنگ ها همچنین در  برندها و انواع گوناگونی بفروش میرسند که یک نقاش حرفه ای باید به خوبی بداند که رنگ مورد استفاده او از کیفیت لازم برخوردار است یا خیر و با کیفیت ترین رنگ که میتواند طول عمر بالایی داشته باشد را انتخاب و به کار ببرد.

رنگ کافی بردارید و از بالا به پایین کار کنید

نقاشی ساختمان تنها به انتخاب رنگ مناسب و یا بتونه کاری و آماده سازی سطح محدود نمیشود و مراحلی بعد از آماده سازی وجود دارند که طی آن نقاش ساختمان رنگ را بر روی سطح و دیوار اجرا میکند که این مرحله نیز جزو حساس ترین مراحل محسوب میشود.  نقاشان حرفه ای ابتدا برای رنگ آمیزی  مقداری رنگ مناسب را از درون سطل و از طریق غلطک و یا قلمو بر میدارند. رنگ اضافی که توسط نقاش از درون سطل  برداشته میشود کنترل رنگ آمیزی را از نقاش میگیرد و نمیتواند کنترل خوبی بر روی قلمو و یا غلطک خود داشته باشد. بعد از برداشتن رنگ کافی بهتر است نقاش ساختمان رنگ آمیزی را از بالا به پایین انجام دهد. ابتدا سقف و سپس بعد از رنگ آمیزی آن نوبت به دیگر قسمت ها و دیوار میرسد. این کار کیفیت بهتر نقاشی را به همراه خواهد داشت.

بهتر است نقاش در نقاشی ساختمان کمی وسواس به خرج داده مجددا رنگ آمیزی را بررسی کند

یک نقاش ساختمان اگر به صورت حرفه ای کار کند باید کمی وسواس از خود نشان دهد زیرا رنگ آمیزی کاری حساس است و به دقت بالایی نیاز دارد. یکی از کارهایی که یک نقاش ساختمان باید انجام دهد بررسی مجدد رنگ آمیزی انجام شده میباشد. مطمئنا بعد از اتمام نقاشی نقاطی از سطح مورد نظر نیاز به بازدید مجدد خواهد داشت و باید مورد بررسی قرار گیرد تا در صورت نیاز لکه گیری و ترمیم صورت گیرد. احتمال اینکه درز و یا کنجی در رنگ آمیزی از قلم افتاده باشد زیاد است و باید این نقاط در بررسی مجددی که صورت میگیرد به خوبی ترمیم شده و نقطه ای از قلم نیفتاده باشد.

در نقاشی ساختمان درب ها را به درستی رنگ آمیزی کنید

یکی از بخش هایی که نقاش ساختمان هیچ گاه نباید از قلم بیندازد درب ها هستند که باید برای هر چه حرفه ای تر و زیبا تر شدن کار رنگ آمیزی شوند. درب ها از اهمیت زیادی در رنگ آمیزی برخوردار هستند و میتوانند در زیبایی دکوراسیون نقش مهمی را ایفا کنند. درب ها در نقاشی ساختمان ممکن است در جای خود و یا از جای خود برداشته شده و بر روی زمین نقاشی شوند که البته هر یک از این روش ها به نظر نقاش بستگی دارد. همچنین متناسب با دیوارها میتواند از رنگ های روغنی و یا مات برای رنگ آمیزی درب ها استفاده کند که این به نظر نقاش و همچنین سلیقه مشتری بستگی دارد.

نقاشی ساختمان در تهران

تهران یکی و یا بهتر است بگوییم اولین شهر بزرگ ایران است که همین موضوع باعث شده تا بیشترین متقاضی نقاشی ساختمان را به خود اختصاص دهد. نقاشی ساختمان در تهران طرفداران زیادی دارد و بیشتر متقاضیان نیز افرادی هستند که سازه های با دکور کلاسیک و قدیمی را برای منزل خود انتخاب کرده اند. نقاشی ساختمان در تهران توسط شرکت ها و یا بصورت انفرادی صورت میگیرد که در هر صورت بهتر است تا مجموعه های معتبر و حرفه ای ها را بدین منظور انتخاب کنید.

برای انتخاب بهترین نقاش ساختمان به سایت rangkaran.com مراجعه کنید.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1422011