قضاوت دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و گل گهر سیرجان توسط داوری از کهگیلویه و بویراحمد

صفایی رئیس دپارتمان هیات فوتبال کهگیلویه وبویراحمد از قضاوت روح الله شریفی داور ملی فوتبال استان در هفته پایانی لیگ برتر حرفه ای فوتبال جام خلیج فارس خبر داد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ صفایی رئیس دپارتمان هیات فوتبال استان از قضاوت داور ملی فوتبال استان در هفته پایانی لیگ برتر حرفه ای فوتبال جام خلیج فارس خبر داد .

مهدی صفایی،رئیس دپارتمان هیات فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این خبر گفت :دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان گل گهر سیرجان از هفته ی سی‌ام لیگ حرفه‌ای فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس را داور ملی فوتبال کهگیلویه و بویراحمد قضاوت می کند.

رئیس دپارتمان داوران هیات فوتبال استان ادامه داد: این بازی فردا پنجشنبه ۳۰ مرداد ماه و از ساعت ۲۰و ۴۵ دقیقه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار و طبق ابلاغ فدراسیون و کمیته داوران ،روح الله شریفی داور ملی استان و کشور این بازی را قضاوت می کند.

صفایی رئیس دپارتمان داوران کهگیلویه وبویراحمد ضمن آرزوی موفقیت برای شریفی در این بازی تصریح کرد: حسن ظهیری از خوزستان به عنوان کمک داور اول ، مرتضی یوسف شهریاری از خوزستان به عنوان کمک داور دوم و عباس راکی از خوزستان بعنوان داور چهارم شریفی را در این بازی کمک می کنند.حسین نجاتی از قم بعنوان ناظر داوری این بازی انتخاب شده است .

برای روح الله شریفی داور فوتبال استان و تیم داوری در این بازی حساس آرزوی موفقیت داریم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1423444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =