۰ نفر
۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲
هشدار جدی روحانی به ادارات دولتی

رئیس جمهور گفت: اگر اداره‌ای می‌توانست خدماتی را سایبری ارائه دهد ولی گفت باید حضوری بیایید، باید تنبیه شوند، از آن تنبیه هایی که ۳ ماه انفصال خدمت شوند.

به گزارش خبرآنلاین،حجت الاسلام‌و المسلمین حسن روحانی طی سخنانی در جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به برگزاری کنکور گفت: تصمیم‌گیری برای این مساله سخت بود. برخی می‌گفتند برگزاری این مراسم را کنار بگذارید. یکی از مسئولین تلفنی به من می‌گفت خب یکسال دیرتر آزمون برگزار شود. اگر ما نتوانیم یک آزمون برگزار کنیم پس چطور باید مغازه‌ها و بازار باز باشد و به مردم اجازه دهیم سفر بروند؟ خب این آزمون هم مثل همان هاست. اگر به خوبی آزمون را گذراندیم، تلاش خیلی زیادی برای آن انجام شده است. فکر نمی‌کنم در کشورهای دیگر اینطور هماهنگ و دلسوزانه این کارهای انجام گرفته باشد.

>>>> بیشتر بخوانید؛ 

روحانی: بعضی‌ها می‌گفتند کنکور را یک سال عقب بیاندازید اما ...

وی ادامه داد: ادارات ما هم باید به شرایط فعلی عادت کنند، اصناف نباید فکر کنند که این بیماری تمام شد. اگر دستورالعمل‌ها را رعایت نکنیم مجددا شاهد یک موج دیگر خواهیم بود.

روحانی گفت: دولت الکترونیک و سلامت الکترونیک دو مساله مهم برای ماست. در دولت الکترونیک مردم از خانه خارج نمی‌شوند، به ادارات نمی‌روند و از خانه با موبایل مشکلشان را حل می‌کنند. اگر اداره‌ای می‌توانست خدماتی را سایبری ارائه دهد ولی گفت باید حضوری بیایید، باید تنبیه شوند، از آن تنبیه هایی که ۳ ماه انفصال خدمت شوند. سلامت الکترونیک هم باید انجام بگیرد و نسخه الکترونیک صادر شود. من می‌دانم این کار سخت است و بخشی از ادارات و شهرداری ها زیر بار آن نمی‌آورند.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1424298

برچسب‌ها