افتتاح 108 طرح عمرانی واقتصادی به مناسبت هفته دولت در سمنان

۱۰۰ طرح از مجموع ۱۰۸ طرح آماده افتتاح در شهرستان سمنان بهت مناسبت هفته دولت مربوط به طرح‌های عمرانی است که ۷۰۷ میلیارد و ۶۷۷ میلیون ریال برای افتتاح آنها هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان  عباس دانایی فرماندار سمنان امروز طی مراسمی گفت ساخت ۱۰۰ طرح عمرانی با مساعدت ۱۹ دستگاه اجرایی شهرستان سمنان انجام شد.

 هشت طرح آماده افتتاح سمنان در هفته دولت امسال مربوط به طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری است که با تلاش چهار دستگاه اجرایی به سرانجام رسیده است.

 ۶۳۷ میلیارد ریال برای افتتاح هشت طرح اقتصادی در شهرستان سمنان به مناسبت هفته دولت هزینه و زمینه اشتغال ۷۲ نفر فراهم شد.

از مجموع هشت طرح اقتصادی آماده بهره برداری در این شهرستان سه طرح مربوط به بخش صنعت، سه طرح مربوط به جهاد کشاورزی، یک طرح مربوط به حوزه میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی و یک طرح مربوط به شرکت پخش فرآورده های نفتی است.

طرح های عمرانی افتتاح شده در شهرستان سمنان به مناسبت هفته دولت در زمینه‌های مختلف مانند آب‌رسانی، کشاورزی، نوسازی مدارس، شهرداری و اجرای طرح‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری، است و بیش از ۲۰ درصد طرح های قابل افتتاح در هفته دولت در شهرستان سمنان مربوط به بخش روستایی است.

همچنین عملیات اجرایی ۱۷ طرح با اعتبار ۲ هزار و ۲۰۸ میلیارد و ۶۹۹ میلیون ریال به مناسبت هفته دولت در شهرستان سمنان با حضور ویدئو کنفرانسی استاندار سمنان با همکاری هفت دستگاه اجرایی آغاز شد.

 افتتاح ایستگاه آتش نشانی در منطقه محلات، افتتاح واحد تولیدی مزرعه مرغ تخم گذار با ظرفیت ۶۰ هزار قطعه و افتتاح واحد تولید کره بادام زمینی از جمله طرح‌های مهم آماده افتتاح این شهرستان در هفته دولت امسال است.

 در سفر ریاست جمهوری به استان عملیات اجرای ۲۶ طرح با ۷۰۰ میلیارد تومان برای شهرستان سمنان در نظر گرفته شد که تاکنون ۱۴۰ میلیارد تومان آن ابلاغ شد.

تاکنون ۴۵ مجوز برای برگزاری مراسم های محرم حسینی در شهرستان سمنان از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان صادر شد.

مصوبه های ستاد ملی مقابله با کرونا و دیدگاه های رهبر معظم انقلاب، فصل الخطاب برای انجام مراسم محرم حسینی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شهرستان سمنان برگزار شد

یک‌هزار و ۵۹۹ میلیارد تومان طرح‌ در حوزه‌ها و شهرستان‌های مختلف استان سمنان هفته دولت امسال بهره‌برداری، سرمایه‌گذاری و کلنگ‌زنی می شود

46.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1424743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =