واکنش قایدی به ادعای گل‌محمدی: این حرف‌ها را نزنند!

تسنیم نوشت:مهدی قایدی در واکنش به اظهارات یحیی گل‌محمدی که گفته بود قصد دارند استقلال را قهرمان کنند، گفت: خودشان بهتر می‌دانند. این حرف‌ها را نزنند!

مهدی قایدی پس از برتری تیم فوتبال استقلال مقابل پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و به هواداران و بازیکنان تبریک می‌گویم. ما روز قبل از دربی، روی ضربات پنالتی تمرین کرده بودیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا فکر می‌کرد که در دربی گلزنی کند، گفت: مطمئن بودم صد درصد گل می‌زنم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال درباره نبود تماشاگران در این بازی خاطرنشان کرد: جای تماشاگران واقعاً خالی بود. اگر آن‌ها بودند، می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

قایدی در مورد اینکه برخی از بازیکنان پرسپولیس اعتقاد داشتند که بهتر از استقلال بودند، گفت: فوتبال همین است.

وی در واکنش به اظهارات یحیی گل‌محمدی که گفته بود قصد دارند استقلال را قهرمان کنند گفت: خودشان بهتر می‌دانند. این حرف‌ها را نزنند!

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1426102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • 4444 IR ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    22 6
    پرسپولیسی ها پنالتی ها رو گل می کردند داور می خواست چکار کنه؟
  • علی-پرسپولیسی قدیمی IR ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    29 8
    نیمه اول استقلال خوب بازی کردنیمه دوم برتری نسبی البته نه درتمام نیمه باپرسپولیس بود.امانتوانستندچنددقیقه آخرنتیجه راحفظ کننداشکال ازخودشان بودواستقلال هوشمندانه عمل کرد.
  • IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    23 13
    واین چنین شد که لنگی ها شش تا شدند.
    • IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
      4 1
      سواد فوتبالی کجا رفته؟؟؟ حداقل فوتبال نمیبینی برو تو سایت فوتبال آسیا متوجه میشی که گل های پنالتی را جزء گل های اصلی حساب نمیکنن و پنالتی صرفا جهت مشخص کردن برنده است اگه اینطوره تا الان شما ۸ تایی هم شدید.......بازی۲.۲مساوی شد و اس دق لال در ضربات پنالتی برنده شد
    • IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
      3 2
      این شش تا کجا و اون شش تا کجا . چند سالی که هیچ جامی نگرفتین متوهم شدی گل پسر!
  • کارن IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    12 15
    همین حرفها که استقلالی ها به پرسپولیس زدند الان خوبه که پرسپولیسی ها به استقلال بزنند؟ باید ابتدا فرهنگ قبول شکست را بازیکنان یاد بگیرند .چطور اونوقت که پرسپولیس یکماه قبل از پایان بازیها قهرمان شد استقلالی ها از این حرفهای بیخود و بیجهت که وزیر قهرمانشان کرد و.. میزنن وقی که خودشان میرند فینال دم از اینکه کارما درست بود میزنند؟
    • امید IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
      9 6
      تعصب کوره.من طرفدار نساجیم اما بیاید انصاف داشته باشید دیروز استقلالیا فوتبال بازی کردن زیر توپ نزدن نوده دقیقه از دروازه خودشون بازی سازی کردن یه بازی بی حرف و حدیث از هر نظر جذابیت جام حذفی همینه مثه لیگ نیست هزارتا شائیه و مهندسی توش باشه.فوتبال بازی کردن بردن مبارکشون باشه.استقلال دو تا ستاره آسیایی داره به یحیی گل محمدی هم که با کمال تأسف وقتی به مهدی مهدوی کی اونجوری توهین کرد هم پیشنهاد میدم مرد میدان باش حاشیه نشین ها در حاشیه میمانند به امید کمک دیگران.
  • IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    14 3
    چقدر مودبانه
  • محمد IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    9 11
    من به هیچ چیز کار ندارم ، شما با مربی خودتان هماهنگ می کردید و یک حرف می زدید ، مربی شما برای نود دقیقه آمده بودیم کار تمام کنیم و شما روی پنالتی ها کار کرده بودیم ، به نظر من فوتبال روز بد پرسپولیس بود و روز شانس شما ، سه دقیقه دیگه تیم پرسپولیس بازی را نگه و مدیریت می کرد ، الان موضوع چیز دیگه بود ، بگذریم پنالتی صد در صد روی علیپور هم گرفته نشد!!!!!
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    16 13
    عمرا قهرمان بشین ‌. تراکتور از روتون رد میشه
    • ناشناس IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
      1 2
      باخت های پرس پو لیس همیشه تقصیرداوره......!!